خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ حیدری:

تیپ ۶۵ ویترین پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۴۹۶

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تیپ ۶۵ نیروهای ویژه واکنش سریع نزاجا ویترین پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران است و در تمامی صحنه‌های نبرد، رزمایش‌ها، آموزش‌ها و مردم‌یاری‌ها همواره خوش درخشیده ‌است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار صمیمانه با کارکنان تیپ ۶۵ نیروهای ویژه واکنش سریع این نیرو با تأکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و راه شهدا را طی می‌کند، اظهار کرد: تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی، محکم ایستاده‌ایم و از هیچ کوششی در این راه دریغ نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اهداف شوم دشمنان، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره از هر روزنه‌ای درصدد آسیب رساندن به جوانان غیور این مرز و بوم هستند، بنابراین بایستی ضمن آگاهسازی و ارتقای بصیرت روزافزون جوانان، حقایق و موفقیت‌های جامعه برای آن‍ها بازگو شود و نگذاریم دشمنان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای واقعیت‌های جامعه را وارونه جلوه دهند.

امیر سرتیپ حیدری  با قدردانی از اقدامات کارکنان تیپ ۶۵ نزاجا، گفت: تیپ ۶۵ ویترین پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران است و در تمام صحنه‌های نبرد، رزمایش‌ها، آموزش‌ها، و مردم‌یاری، خوش درخشیده ‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز