خبرگزاری کار ایران

اسلامی به تبریز سفر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۱۶۳

همزمان با هفته دولت‌، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به‌منظور رونمایی و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های فناورانه و عمرانی به استان آذربایجان شرقی سفر کرد و مورد استقبال استاندار و مقامات محلی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، همزمان با ششمین روز از هفته دولت‌ (سه‌شنبه، ۷ شهریورماه) معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به‌منظور رونمایی از سامانه پرتودهی «خودحفاظ گامای دوجداره با ظرفیت ۱۰۰ تن در روز» و نیز بهره‌برداری از فاز نخست مخزن ١٠٠ هزار مترمکعبی کلانشهر تبریز به استان آذربایجان شرقی سفر کرد.

پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه ،۷ شهریورماه) با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس‌ سازمان انرژی اتمی، سیدپژمان شیرمردی، معاون سازمان و مدیرعامل شرکت توسعه کاربرد پرتوها و جمعی از مدیران ارشد صنعت هسته‌ای و نیز مسئولان استانی و محلی، آیین رونمایی و بهره‌برداری از سامانه پرتودهی «خودحفاظ گامای دوجداره با ظرفیت ۱۰۰ تن در روز » در شهرستان بناب برگزار می‌شود.

گفتنی است معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در ادامه این سفر در آیین بهره‌برداری از فاز نخست مخزن ۱۰۰ هزار مترمکعبی آب شرب تبریز و خط انتقال ۸ کیلومتری آن، با هدف افزایش پایداری و تاب‌آوری شبکه آب این شهر حضور خواهد یافت.

دیدار با اقشار مختلف مردم، پیگیری و حل مشکلات آنان بر اساس انجام رسالت مسئولیت‌های اجتماعی و ارتباطات مردمی این سازمان در دولت سیزدهم از سایر برنامه‌های رییس سازمان انرژی اتمی و هیات همراه وی در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز