خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

مجالس عزاداری امام حسین(ع) ابزار موثر مقابله با جنگ شناختی دشمن است/ راه‌اندازی کاروان قرآنی در نیروی هوایی ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۲۵۵

امیر سرتیپ واحدی در آیین اختتامیه جشنواره بزرگ قرآنی تنویر، گفت: ماه محرم فرصت مناسب و مجالس عزاداری امام حسین(ع) ابزار موثر مقابله با جنگ شناختی دشمن است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین اختتامیه جشنواره قرآنی تنویر که صبح امروز (چهارشنبه) در ستاد این نیرو برگزار شد، با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در حوزه قرآنی در نهاجا صورت گرفته است، اظهار داشت: باید زندگی و سبک زندگی همه ما قرآنی شود؛ چرا که اصل زندگی ما قرآن است.
امیر واحدی با تاکید بر اینکه امیدوارم قرآن سرلوحه کار همه ما باشد، ادامه داد: در حوزه قرآنی هرچه هزینه کنیم، ارزش دارد و خدا را شاکریم که در این عرصه پیشرفت‌های خوبی در نیروی هوایی ارتش داشته‌ایم.
 وی گفت: در نیروی هوایی ارتش دارالقرآن فعال و پویایی داریم که در کمتر از شش ماه راه‌اندازی شده و برکات زیادی در این نیرو داشته است و کاروان قرآنی را در این نیرو راه‌اندازی کرده‌ایم که می‌تواند فرهنگ قرآنی را در بین کارکنان ترویج دهد.
امیرسرتیپ واحدی با اشاره به جنگ شناختی دشمن، خاطرنشان کرد: ما هرچه که داریم از آقا اباعبدالله الحسین (ع) است، لذا ماه محرم فرصت مناسب و مجالس عزاداری امام حسین(ع) ابزار موثر مقابله با جنگ  شناختی دشمن است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز