خبرگزاری کار ایران

مرادی در تذکر شفاهی:

صف‌های طولانی جایگاه‌های بنزین و گازوئیل در هرمزگان مردم را کلافه کرده/ وزیر اقدامات لازم را برای رفع مشکل انجام دهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۲۲۱

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان اینکه صف های طولانی جایگاه های بنزین و گازوئیل در هرمزگان مردم را کلافه کرده است، از وزیر خواست تا اقدامات لازم را برای رفع این مشکل انجام دهد.

به گزارش ایلنا، احمد مرادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۴ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: روز اصناف را به این تلاشگران تبریک می گویم و از دولت می خواهم از فشارهای مالیاتی بر این قشر بکاهد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس یازدهم ادامه داد: صف های طولانی جایگاه های بنزین و گازوئیل در هرمزگان مردم را کلافه کرده است، از وزیر می خواهم در رفع این مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه خسارت وارده به کشاورزان و عدم پشتیبانی مناسب موجب گلایه مندی این قشر شده، تصریح کرد: پرداخت مطالبات گندمکاران، امهال وام های کشاورزی، بیمه محصولات کشاورزی، پرداخت تسهیلات به موقع از مطالبات کشاورزان است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: پس از طی تشریفات لازم درباره لایحه ساماندهی صنعت خودرو باید ماجرای خودروهای بی کیفیت و پرهزینه داخلی خاتمه یابد.

مرادی خطاب به وزیر دادگستری گفت: شرایط اشتغال کارکنان زندان ها به ویژه مددکاران باید مدنظر قرار گیرد و با توجه به ظرفیت های موجود از آنها حمایت های مالی و معنوی شود.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: باید برای جاده ترانزیتی حوزه انتخابیه ام فکری اساسی شود، چرا که به دلیل تعلل در تکمیل آن تعداد زیادی از مردم به کام مرگ کشیده می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز