خبرگزاری کار ایران

امضای پنج یادداشت تفاهم و یک توافقنامه همکاری بین ایران و قزاقستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۰۶۰

پنج یادداشت تفاهم و یک توافقنامه همکاری میان ایران و قزاقستان، به منظور توسعه و تحکیم روابط و گسترش مناسبات میان دو کشور، به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، مراسم امضای این اسناد میان ایران و قزاقستان در زمینه‌های ورزش، گمرک، مناطق آزاد، جوانان و گردشگری عصر امروز پس از پایان مذاکرات مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور با حضور محمد مخبر و علی خان اسماعیلف برگزار شد.

در این مراسم، یادداشت تفاهم همکاری در زمینه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی ایران به‌عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور و وزیر صنعت و توسعه زیرساخت جمهوری قزاقستان به امضا رسید.

همچنین یادداشت تفاهم متقابل همکاری در زمینه ورزش و یادداشت تفاهم همکاری در زمینه جوانان میان وزارت ورزش و جوانان ایران با وزارت فرهنگ و ورزش جمهوری قزاقستان از سوی معاون توسعه و منابع وزارت ورزش و سفیر قزاقستان در ایران امضا شد.

یادداشت تفاهم همکاری‌های گردشگری نیز میان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران و وزارت فرهنگ و ورزش جمهوری قزاقستان از سوی معاون وزارت میراث ایران و سفیر قزاقستان در ایران به امضا رسید.

رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و سفیر قزاقستان در ایران هم یادداشت تفاهم همکاری در امور آموزش کارکنان میان گمرک ایران با وزارت دارایی قزاقستان را امضا کردند.

توافقنامه همکاری میان دو شرکت ایرانی و قزاقستانی نیز از سوی مدیران عامل این دو شرکت به امضا رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز