خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

شهید صیاد شیرازی الگویی برای جوانان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۳۲۹

سردار سرتیپ علی فدوی گفت: روندی که صیاد شیرازی در زندگی داشته، الگویی برای جوانان و آیندگان است.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران گفت: شهید صیاد شیرازی از ابتدا پای کار دفاع از انقلاب بودند و این دفاع به حدی بود که برخی مانند بنی صدر ایشان را از ارتش کنار گذاشتند. بعد از فرار بنی صدر، صیاد شیرازی به ارتش برگشت و با مسئولیت‌هایی که گرفت، منشا خیر شد. پس از آغاز جنگ شهید صیاد شیرازی نمونه‌ای از مسئولان پای کار دفاع مقدس در ارتش بود.

وی گفت: از سال ۶۲ با شهید صیاد شیرازی رابطه دوستانه داشتم و مدتی نیز به طور مستقیم با ایشان در قرارگاهی که شهید صیاد شیرازی مسئولیت آن را بر عهده داشت، همکاری داشتم و در ماموریت بودم که خبر شهادت ایشان را شنیدم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: وقتی کسی چنین روندی را در زندگی داشته، برای تعداد زیادی از جوانان و آیندگان الگو است. به همین علت برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا، اقدام مهمی است و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز بر آن تاکید دارند.

سردار سرتیپ علی فدوی در پایان گفت: سپهبد علی صیاد شیرازی موفقیت در امور نظامی را بسط داد و به توانمندی در جبهه حق انقلاب اسلامی تبدیل کرد و این اتفاق مهمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز