خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری کردستان:

۸۱ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان در آذرماه رفع تصرف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۴۹۷

رئیس دادگستری استان کردستان گفت: قریب به ۸۱ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان در آذرماه سال جاری رفع تصرف شده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیدحسین حسینی از رفع تصرف قریب به ۸۱ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان در آذرماه سال جاری خبرداد و گفت: برخورد با دست اندازی به اراضی ملی، منابع طبیعی، ساخت و ساز‌های غیرمجاز و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز از راهبردهای مهم دادگستری کردستان است.

وی افزود: با افرادی که به صورت غیر قانونی و بدون هرگونه دلیل اثبات مالکیت، نسبت به تصرفات غیرمجاز اقدام کنند ، برخورد و از تصرفات غیر قانونی آن‌ها جلوگیری می‌شود.

رئیس دادگستری استان کردستان بیان کرد: قریب به ۸۱ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کردستان در آذرماه سال جاری رفع تصرف شده است که از این میزان قریب به ۲۴ هکتار مربوط به شهرستان سنندج ، ۱۷ هکتار مربوط به شهرستان بیجار ،۱۱ هکتار مربوط به شهرستان کامیاران ، ۹ هکتار مربوط به شهرستان بانه و مابقی مربوط به سایر شهرستانهای استان است.

حسینی صیانت از اراضی ملی و نظارت مستمر بر اموال عمومی را یکی از اصلی‌ترین مصادیق حقوق عامه دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در امر مبارزه با فساد و زمین خواری عزمی راسخ دارد و بدون هیچ گونه اغماض با متخلفان در این زمینه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز