خبرگزاری کار ایران

سرلشکر رحیم صفوی:

راهبرد جبهه استکبار تحمیل قدرت از طریق قدرت نظامی، جنگ ترکیبی و جنگ رسانه‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۳۰۹

مشاور فرمانده کل قوا گفت:آمریکایی‌ها نمی‌فهمند شهادت به چه معناست و قدرت ملت‌ها و قدرت مقاومت را نمی‌فهمند.

به گزارش ایلنا، سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور فرمانده کل قوا در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم نوین جهانی که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، گفت: آمریکایی‌ها طی چند دهه گذشته هم اشتباهات بسیاری را مرتکب شدند و هم شکست‌های بسیاری را پذیرفتند. یکی از اشتباهات راهبردی آن‌ها نیز به شهادت رساندن دو سردار بزرگ سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس بود.

وی افزود: آمریکایی‌ها تصور کردند با شهادت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس جبهه مقاومت اسلامی نابود خواهد شد. همانطور که آمریکایی‌ها در حمله نظامی به افغانستان و حمله نظامی به عراق دچار اشتباهات استراتژیک شدند و در طول ۲۰ سال بیش از ۸ هزار میلیارد دلار هزینه کردند، بیش از ۳۵ هزار کشته و زخمی دادند و آبروی آن‌ها رفت و سرانجام بدون هیچ دستاوردی مجبور به فرار از افغانستان مظلوم شدند.

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به اشتباهات آمریکایی‌ها تاکید کرد: آمریکایی‌ها نمی‌فهمند شهادت به چه معناست و قدرت ملت‌ها و قدرت مقاومت را نمی‌فهمند.

سرلشکر صفوی بیان کرد: آنچه در آینده شاهد آن خواهیم بود کاملا از آنچه در تاریخ گذشته جهان و منطقه رخ داده متفاوت خواهد بود. یک نظم جدید در جهان و منطقه در حال شکل‌گیری است و آن نظم نوین جهانی که آمریکایی‌ها بر محور تک قطبی شدن قدرت یا قدرت هژمون که بعد از فروپاشی شوروی به دنبال آن بودند، کاملاً شکست خورده است.

دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با اشاره رویارویی با جبهه استکبار و جبهه مقاومت در برابر یکدیگر در سطح جهان تصریح کرد: ما شاهد یک رویارویی در مقیاس جهانی، قاره‌ای و منطقه‌ای هستیم. جبهه استکبار به رهبری آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان‌ها در اروپا و نوکران منطقه‌ای آن‌ها در غرب و شرق آسیا در مقابل جبهه مقاومت رهبری انقلاب اسلامی و کشور‌ها و ملت‌های عضو جبهه مقاومت.

وی افزود: راهبرد جبهه استکبار تحمیل قدرت از طریق قدرت نظامی جنگ ترکیبی و جنگ رسانه‌ای است و جبهه مقاومت و رهبری انقلاب اسلامی و راهبرد رهبر معظم آن قدرت نرم تمدن سازی و قدرت نرم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز