خبرگزاری کار ایران

نیکزاد در صحن علنی؛

نمایندگان در تذکراتشان به سمت وحدت حرکت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۲۳۶

نایب رئیس مجلس گفت: هیچ اتهامی علیه نظام اسلامی از طرف شیعه و سنی پذیرفته نیست.

به گزارش ایلنا، کیوان مرادیان کوچکسرائی نماینده مردم قائمشهر در مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی ، ضمن گلایه از برخی اظهارنظرهای رخ داده در مجلس نسبت به بیانیه نمایندگان گفت: بسیار متأسفم که از برخی عزیزان درباره این بیانیه سوال کردم اما آن ها حتی متن را نخواندند و آنچه ناجوانمردانه گفتند که این بیانیه محکوم می‌کنیم،  اما نگفتند کجای آن را محکوم می‌کنند.

مرادیان گفت: ضمن اینکه ما قاطعانه از بیانیه حمایت می‌کنیم؛ نکند آنها انتظار دارند ما از دشمنان بیرون مرز، ماهواره‌ها، آمریکا و اسرائیل و عربستان حمایت کنیم؛ اگر می‌خواهید محکوم کنید بروید آن آقایی که شعار آزادی می دهد، تفرقه بین شیعه و سنی را دامن می‌زند اما به زنان آن استان اجازه حضور در نماز جمعه و جماعت نمی‌دهد و سخن از آزادی می‌گوید آن را محکوم کنید.

علی نیک زادثمرین با اشاره به تذکر این نماینده ، گفت: هیچ اتهامی علیه نظام اسلامی از طرف شیعه و سنی پذیرفته نیست بنابراین رهبر معظم انقلاب گروه ویژه ای را به سیستان و بلوچستان اعزام کرده اند و این موضوع با دستور رهبر معظم انقلاب در حال رسیدگی است.

وی تاکید کرد: از همکاران خواهش می کنم در فرمایشات و تذکراتشان به سمت تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و به سمت وحدت حرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز