خبرگزاری کار ایران

فروردین در تذکر شفاهی:

روش قرعه‌کشی برای ایراد نطق‌های ۵ دقیقه‌ای باید اصلاح شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۷۵۰

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس ضمن اشاره به سیل اخیر در جنوب استان فارس، گفت: ستاد بحران هر چه سریع تر برای رسیدگی به مردم در حوزه انتخابیه من ورود کند.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی فروردین در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۴ دی ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: ما در مورد اعتبار محرومیت زدایی که تصویب آن در استان ها سر و صدا به پا کرد به عنوان نماینده مردم هیچ اطلاعی نداریم و نمی دانیم چه اتفاقی افتاده و باید به سوالات گسترده مردم چه پاسخی دهیم.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس با اشاره به سیل ۲ روز اخیر در حوزه انتخابیه خود، اظهار کرد: از ستاد بحران انتظار داریم تا نسبت به این موضوع ورود کند البته نه مانند سال گذشته که در بحث سرمازدگی هیچگونه خسارتی به کشاورزان پرداخت نشد.

وی در ادامه طی تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: به بیمه کارگران ساختمانی و صنف هایی مانند مداحان و قالیبافان که شاید صدای آن ها به گوش کسی نرسد هرچه سریع تر رسیدگی کنید.

فروردین همچنین خطاب به هیات رئیسه مجلس اظهار کرد: روش قرعه کشی برای ایراد نطق های ۵ دقیقه ای در مجلس مشخص نیست و باید اصلاح شود زیرا برخی افراد از ابتدای دوره مجلس ۳ بار تاکنون نطق داشته اند اما در مقابل اسم یک نماینده دیگر تاکنون در این قرعه کشی در نیامده است بنابراین این موضوع نیازمند تجدیدنظر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز