خبرگزاری کار ایران

غضنفرآبادی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

با معرفی فیاضی، معاندان و مروجان سند ۲۰۳۰ شروع به تخریب او کردند

با معرفی فیاضی، معاندان و مروجان سند ۲۰۳۰ شروع به تخریب او کردند
کد خبر : ۱۱۵۷۳۱۶

نماینده حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج، نرماشیر گفت: از وقتی فیاضی بعد از ماه‌ها بحث و بررسی به عنوان وزیر پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور ارائه شد، بلادرنگ معاندان، اختلاسگران صندوق و مروجان سند ۲۰۳۰ و پدرخواده‌های آموزش و پرورش شروع به تخریب ایشان کردند

به گزارش خبرنگار ایلنا، موسی غضنفرآبادی نماینده حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج، نرماشیر در صحن علنی مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش عنوان کرد: عرض سلام و خدا قوت به ملت شریفو نمایندگان مجلس دارم. هفته پیش دکتر فیاضی بعد از ماه‌ها بحث و بررسی به عنوان وزیر پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور ارائه شد. بلادرنگ معاندان، اختلاسگران صندوق ذخیره فرهنگیان و مروجان سند  ۲۰۳۰ و پدرخواده‌های آموزش و پرورش شروع به تخریب ایشان کردند و در جبهه مقابل فرهنگیان و دلسوزان موافقت و حمات خود را از وزیر پیشنهادی اعلام کردند.

وی افزود: ایشان می‌تواند وزیری باشد که برنامه‌های جدی خود را ارائه کرد و نشان داد می‌تواند تحول گسترده‌ای در آموزش و پرورش داشته باشد. من نیز مثل شما وقتی اسم وزیر را شنیدم مقداری تردید کردم اما با تحقیقات و جلسه دیروز نه تنها تردیدها برطرف شد بلکه ایشان را نیرویی قابل یافتم.

این نماینده مجلس عنوان کرد: یکی از موفقیت‌های یک مدیر درک درست از مشکلات و ظرفیت‌هاست که این توانمندی را الحمدلله در ایشان یافتم سوابق اجرایی ایشان را که رئیس‌جمهور بیان کردند دیدم و برایم ثابت شد که می‌تواند به عنوان مدیری ناشناس تحول‌آفرین باشد.

وی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش باید کسی باشد که فارغ از اینکه از مجموعه باشد یا نه باید باور قلبی به اهمیت آموزش و پرورش داشته باشد که او دارد چرا تکرار می‌کنیم که وزیر باید حتما از آموزش و پرورش باشد؟ چرا می‌گوییم از مربیان خارجی فوتبال استفاده کنیم؟ مگر جزو تیم هستند؟ آموزش و پرورش با بیش از ۱۵ میلیون دانش‌آموز و بیش از یک میلیون معلم مطالبات زیادی دارد. وزیر باید کسی باشد که از لابه‌لای این مطالبات رای صحیح را انتخاب کند و پیش برود و من این شهامت و توانمندی را در فیاضی یافتم .

غضنفرآبادی تاکید کرد: نکته مهم این است که رئیس‌جمهور برای باند و جناح نیامدند و حاضر نبودند وارد عرصه انتخابات شوند با گرفتاری جامعه دلسوران و علاقمندان به نظام از او درخواست کردند وارد شود و او وارد شد و پیروز عرصه شد آیا رئیس‌جمهور که شب و روز وقت خود را به خدمتگزاری اختصاص داده مدیری را انتخاب می‌کند که توانمند نیست؟ قطعا می‌خواهد وزیری معرفی کند که دولتش موفق باشد و پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

وی با بیان اینکه شجاعت در تصمیم‌گیری از نکات برجسته فیاضی است، گفت: ویژگی جوانی از او یک طلبه و دانشگاهی موفق و متخصص فراهم کرده است که آموزش و پرورش را در مسیر تحولی و روشن قرار می‌دهد. رهبری بر جوانگرایی در عرصه‌های مختلف تاکید کردند و امروز جوان مومنی برای وزارت معرفی شده است با توجه به تخصص و جوان بودن و خلاقیت و ابتکار و خطرپذیری و برخورداری از امید، من بین خود و خدای خود فیاضی را مناسب یافتم و از همه درخواست می‌کنم به او رای مثبت بدهید. عزیزان آیا می‌دانیم وزیر پیشنهادی چه کسی خواهد بود اگر رای منفی بدهیم؟ به کارشناسی دولت اعتماد می‌کنیم و آن را کمک می‌کنیم و رای مثبت خود را به فیاضی می‌دهیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز