خبرگزاری کار ایران

علی اف در پیام تبریک به روحانی خواستار شد‎؛

تلاش برای حفظ و توسعه روابط ایران و آذربایجان

کد خبر : ۱۴۴۹۴۳

بر این باورم که طبق دیدار و گفت‌وگوهایمان در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس، سعی و تلاشمان را از این پس در جهت حفظ و توسعه روابط و همکاری‌های همه‌جانبه بین دو کشور بطور مداوم بکار خواهیم بست.

الهام علی اف در پیام تبریک به روحانی، خواهان تلاش برای حفظ و توسعه روابط دو کشور شد.

به گزارش ایلنا، براساس گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری آذربایجان - آذرتاج - در نامه الهام علی‌اف رییس‌جمهوری آذربایجان به دکتر روحانی، سالرور پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: سالرور پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به جنابعالی و ملت دوست و برادر ایران صمیمانه تبریک می گویم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بر این باورم که طبق دیدار و گفت‌وگوهایمان در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس، سعی و تلاشمان را از این پس در جهت حفظ و توسعه روابط و همکاری‌های همه‌جانبه بین دو کشور بطور مداوم بکار خواهیم بست.

رییس جمهوری آذربایجان همچنین به روابط دوستانه و تاریخی دو کشور اشاره کرده و مناسبات خوب همسایگی توام با مهربانی را برخاسته از ارزش های مشترک و اراده مردم دو کشور دانسته است.

در پایان این نامه، الهام علی‌اف به مناسبت این روز تاریخی، برای رییس‌جمهوری کشورمان موفقیت و تندرستی و برای مردم دوست و برادر ایران صلح و رفاه آرزو کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز