خبرگزاری کار ایران

روش جدید فروشگاهی در سانفرانسیسکو برای جلوگیری از "سرقت"

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۴۶۴

سرقت بی رویه از مغازه‌ها در سانفرانسیسکو موجب افزایش انتقادها از عملکرد پلیس شده است.

 یک کسب و کار قدیمی در سانفرانسیسکو در تلاش است روش جدیدی را برای جلوگیری از آنچه که می گوید "سرقت بی رویه مغازه" بوده است، امتحان کند.

 ایده این است که مشتریان واقعی را از کسانی که به دنبال دزدی از فروشگاه هستند جدا کنید.

در ساعات خاصی، فردریکسن قسمتی از ورودی فروشگاه را مسدود می‌کند و مردم را مجبور می‌کند تا به جای اینکه در فروشگاه پرسه بزنند، منتظر یک کارمند بمانند تا به آنها برای خرید کمک کند. مدیر قدیمی فروشگاه می گوید این حرکتی است که به خاطر کسب و کار، کارمندان و مشتریانشان ارزش امتحان کردن را داشت.

بلک گفت: «ما فقط می‌خواهیم اوضاع را برای دزدها ناراحت کنیم تا آنها به جای دیگری بروند.

وی گفت: " مردم از این اقدام ما خوشحال نیستند." "مردم عادی نمی توانند آن را باور کنند، همانطور که ما نمی توانیم آن را باور کنیم، اما آنها واقعاً درک کرده اند."

بلک می‌گوید که او و کارکنانش مجبور بودند کاری را امتحان کنند، زیرا در دریافت کمک از پلیس برای جلوگیری از دزدی موفقیت چندانی کسب نکرده‌اند.

کاترین استفانی ناظر سانفرانسیسکو گفت: "این وضعیت برای شهر ما غم انگیز و شرم آور است و این دلیلی بیشتر برای جدی گرفتن حل بحران کارکنان پلیس است. ما به پلیس بیشتری در خیابان هایمان نیاز داریم و اکنون به آنها نیاز داریم. به همین دلیل است که من در ماه مارس یک سری جلسات را برگزار خواهم کرد تا سازمان های شهری خود را وادار کنم تا صدها جای خالی در اداره پلیس را در اسرع وقت پر کنند – برای جلوگیری از خونریزی، معکوس کردن آسیب، و در نهایت محافظت از ساکنان و مشاغل کوچک. "

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز