خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان خبرداد؛

پایان کار سارق تلفن کیوسک معابر با 55 فقره سرقت در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۹۷۵

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق تلفن کیوسک معابر و اماکن عمومی و کشف 55 فقره سرقت در شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار یوسف ملک‌‎زاده اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن کیوسک معابر و اماکن عمومی در سطح شهرستان شیراز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری "32 گلشن" تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات پلیسی یک نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد:  در بازرسی از منزل متهم 279 قطعه اوراق شده مربوط به کیوسک تلفن عمومی، گوشی، بورد، محافظ  تلفن، شماره‌گیر و صفحه نمایشگر، 2 عدد آیفون درب منازل و 3 عدد ترانس برق کشف شد.

ملک‌زاده با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه 6 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم در بازجویی اولیه به 55 فقره سرقت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، گفت: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز