خبرگزاری کار ایران

مراسم شیرخوارگان حسینی در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۷۷

در سوگ شهید شش ماهه کربلا، مراسم شیرخوارگان حسینی در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان، گفت: قرائت دعا و گهواره گردانی به یاد شهید شش ماهه کربلا نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این مراسم بود.

به گزارش ایلنا از زنجان، در این همایش جمع کثیری از بانوان شهر زنجان به همراه نوزادان و کودکان ملبس به جامه زیبای شهید شش ماهه کربلا و به یاد این بزرگوار گردهم آمدند تا به حضرت ولی عصر(عج) عرضه دارند که یابن رسول الله، این کودکان برای مبارزه علیه ظلم و طاغوت و حضور در رکاب شما تربیت می‌شوند.

سعید یوسفیان «عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان» نیز در این همین زمینه اظهار کرد: امسال مراسم شیرخوارگان حسینی همزمان با روز تاسوعا در این مکان مقدس برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه امسال برای دومین سال متوالی ساعت ۸ صبح در روز تاسوعای حسینی مراسم شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع) در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، تصریح کرد: امسال ۲ هزار و ۵۰۰ لباس متحدالشکل نیز به یاد شیرخواره کربلا در بین مادران نوزادان توزیع شد.

این مسئول با اشاره به اینکه مداحی از برنامه‌های جانبی این مراسم بود، گفت: قرائت دعا و گهواره گردانی به یاد شهید شش ماهه کربلا نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این مراسم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز