خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دولت؛

نامگذاری یک روز به عنوان روز " میزبانی " در شرکت آبفای استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۱۴۸

به مناسبت هفته دولت که به عنوان هفته درهای باز نامیده شده یک روز در شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان به عنوان روز میزبانی ویژه نامگذاری شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان، گفت: تا پایان سال ۹۲، بیش از ۱۱۲ هزار فقره انشعاب آب در زنجان و بیش از ۲۰۳ هزار فقره در استان وجود دارد که حدود ۶ درصد از کنتور‌ها خراب است.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسلم، پور نصرت، امروز با تبریک فرارسیدن هفته دولت به دولتمردان گفت: شرکت آبفای استان برای ارائه خدماتی نظیر تغییر مکان وسایل اندازه گیری، استعلام، آزمایش وسایل اندازه گیری، خدمات قطع و وصل، صدور قبض المثنی و تغییر نام پرونده از جمله خدماتی است که در این روز به مشترکین رایگان ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در ادامه به تعداد انشعابات آب و فاضلاب واگذار شده شرکت اشاره کرد و گفت: در ۳ ماهه نخست سال جاری، ۲ هزار و ۴۲ فقره انشعاب آب و ۹۷۹ فقره انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار شده است.

پورنصرت در ادامه تصریح کرد: تا پایان سال ۹۲، بیش از ۱۱۲ هزار فقره انشعاب آب در زنجان و بیش از ۲۰۳ هزار فقره در استان وجود دارد که حدود ۶ درصد از کنتور‌ها خراب است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز