خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال غرب کشور خبرداد:

مرکز تلفن MX - ۱ پالایشگاه تبریز در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۸۵۲

معاون شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال غرب کشور گفت: مرکز ام ایکس وان ۲ هزار شماره‌ای در مرکز مخابرات پالایشگاه تبریز راه اندازی و طی دو هفته آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

معاون شرکت خطوط لوله ومخابرات منطقه شمال غرب کشور گفت: این مرکز به دلیل حساس بودن ارتباط در پالایشگاه، ابتدا به صورت آزمایشی در مدار قرار گرفته و پس از تست بستر‌های E۱، PRI VOICE، DATA بتدریج مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمود حاتمی امروز با اعلام این خبر افزود: با همکاری ستاد و مخابرات منطقه، کابل کشی بین سوییچ‌ها، روتر‌ها، کابل برگردان بیش از ۸۰۰۰ زوج سیم بر روی‌ام دی اف(از MDF قدیم به جدید)، عملیات نصب DVR، به همراه پنج دستگاه دوربین تقریبا «از حدود ۲ هفته پیش آغاز و در ‌‌نهایت با نصب نرم افزارهای مربوطه و پیکره بندی(Configuration) کلیه تجهیزات به پایان رسید.

وی اظهار داشت: این مرکز از قابلیت‌های ویژه‌ای نسبت به مرکز تلفن قبلی برخوردار بوده و در آن از سه سیستم تلفن IP، DECT و آنالوگ با کاربری‌های متفاوت می‌توان استفاده کرد.

حاتمی با اشاره به مزیت‌های این سیستم اظهار داشت: با برقراری ارتباط این مرکز به شبکه سراسری وزارت نفت، ارتباط سریع و آسان تنها با گرفتن ۵ شماره با تمامی بخش‌های وزارت نفت و پالایشگاه‌ها بدون محدودیت‌های ترافیکی برقرار می‌شود.

معاون شرکت خطوط لوله ومخابرات منطقهشمالغربکشوراضافه کرد: علاوه بر افزایش ظرفیت شبکه تلفن، با توجه به وجود زیر ساخت شبکه LAN امکان برقراری تلفن IP به راحتی و در هر مکانی که شبکه LAN باشد، می‌سر خواهد بود.

وی درپایان تصریح کرد: با توجه به برقراری دو خط PRI امکان برقراری تماس مستقیم(بدون واسطه) از شهر تبریز و کلیه نقاط کشور با تمامی شماره‌های ۵ رقمی برقرار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز