خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

کسب رتبه برتر در استقرار نظام آراستگی توسط دانشگاه پیام نور استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۷۲۳

رتبه برتر در استقرار نظام آراستگی در بین دستگاه های اجرایی استان به دانشگاه پیام نور استان زنجان رسید.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان، از دانشگاه پیام نور زنجان تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، عادل علیپور، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان با ارسال لوح تقدیر از دکتر سید محمد موسوی رییس دانشگاه پیام نور استان به خاطر استقرار نظارم آراستگی در دانشگاه و کسب رتبه بر‌تر تقدیر و قدردانی کرد.

کسب این رتبه بر اساس نتایج حاصل از ممیزی در سال ۹۲ به دست آمده است.

متن لوح تقدیر بدین شرح است:

در این عصر مدیران موفق آنهایی هستند که به کیفیت خدمات و کیفیت زندگی کاری کارکنان همراه با بهره وری و توسعه و تغییر و نوآوری در سازمان خود توجه ویژه‌ای دارند و با استفاده از سیستم‌های نوین مدیریتی که ابزارهای اصلی در فرآیند توسعه هستند، بر استفاده بهینه از منابع، کشف و بکار گیری منابع جدید برای ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و متناسب با نیازهای ذینفعان تاکید می‌کنند. نظام آراستگی یک سیستم فکری و عملیاتی است که با هدف بهبود بهره وری، ارتقای کیفیت و جلوگیری از اتلاف منابع، به صورت سازمان یافته و با اصلاحات تدریجی و مستمر منجر به افزایش بهره وری سازمان می‌شود.

با توجه به اینکه آن دستگاه بر اساس نتایج حاصل ممیزی در سال ۱۳۹۲، تلاش مطلوبی را در زمینه استقرار این نظام داشته است بدین وسیله از زحمات ارزشمند جنابعالی و همکاران آن مجموعه قدردانی می‌شود.

امید است با استمرار این تلاش‌ها، همواره در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعالی سازمانتان برای ارائه خدمات مناسب به مودم موفق باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز