خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان خبر داد:

اعزام ۷۵۰۰ زنجانی به راهیان نور جنوب کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۰۸

با پشتیبانی و مساعدت استاندار و فرماندارو دستگاه‌های اجرایی استان اولین اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی از ۱۰ اسفند ماه شروع می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان از اعزام ۷۵۰۰ زنجانی به راهیان نور جنوب کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ومطبوعات زنجان، با اشاره به آغاز ثبت نام کاروان‌های راهیان نور در استان زنجان و اهمیت کاروانهای راهیان نور اظهارداشت: با پشتیبانی و مساعدت استاندار و فرماندارو دستگاه‌های اجرایی استان اولین اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی از ۱۰ اسفند ماه شروع می‌شود.
وی با بیان اینکه اقشار مختلف از همه شهرستان‌ها به مناطق جنوب اعزام می‌شوند، افزود: و این کاروان‌ها در اردوگاه شهید محلاتی اهواز اسکان خواهند داشت.
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، با اشاره به مدت ۵ روزه اعزامهای کاروانهای راهیان نور، گفت: در مرحله نخست ۷ هزار و ۵۰۰ نفر به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند.
سردار کرمی در ادامه با اشاره به اینکه کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی اروند کار، قرار‌گاه بیت المقدس، قرار‌گاه ثامن الائمه، چزابه، طلائیه، قرارگاه کربلای ۵ بازدید می‌کنند، یاد آورشد: در سال گذشته ۱۰ هزار نفر در قالب این کاروان‌ها اعزام شدند.
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، با بیان اینکه در تابستان سال جاری یک هزار نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند، تصریح کرد: ۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز نیز در سال جاری از مناطق غرب کشور بازدید کردند.
این مسئول با اشاره به اعزام کاروانهای راهیان نور از ۱۰ اسفند ماه سال جاری تا ۱۲ فرودین ماه سال آینده خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۰۰ دانشجو در قالب این کاروان‌ها اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه ۶ هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور اقشار به این مناطق اعزام می‌شوند، اظهار داشت: یک هزار نفر نیز از ادارات مختلف استان اعزام می‌شوند.
سردار کرمی از آمادگی سپاه استان برای اعزام یک کاروان راهیان نورویژه اصحاب مطبوعات و رسانه در استان زنجان خبر داد و افزود: اصحاب رسانه با ثبت نام می‌توانند در قالب این کاروان‌ها از مناطق جنوب بازدید کنند.
همچنین وی افزود: اردوهای راهیان نور گامی اساسی در راستای آشنایی نسل جوان با فرهنگ و تفکر بسیجی و مفاهیم ارزشمند ایثار، شجاعت و فداکاری است.
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان، در پایان، گفت: اردوهای معنوی راهیان نور عامل مهمی در ایجاد تغییرات بنیادین در رفتارهای جوانان و هدایت به ارزش‌های اسلامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز