خبرگزاری کار ایران

با مشارکت اهالی روستایی در استان زنجان صورت گرفت؛

تامین آب شرب سالم روستای جوره کندی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۸۱

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان زنجان گفت: عمده اعتبار ریالی این طرح بر عهده اهالی روستا بوده است که با مشارکت خود، شرکت آبفار را در زمینه آب رسانی یاری رساندند.

روستای جوره کندی از توابع شهرستان زنجان با همکاری اهالی روستا، بسیج سازندگی سپاه منطقه و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان از آب شرب سالم بهره‌مند شد.
به گزارش ایلنا از زنجان، رحمت اله دانشمند خسروی، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه مشارکت روستاییان در حوزه آبرسانی کمک بزرگی به مجموعه آبفار استان است، خاطر نشان ساخت: خوشبختانه مشارکت مردم در زمینه آبرسانی در حال حاضر به صورت نهادینه گردیده و اینجای بسی خرسندی است.
خسروی با بیان اینکه روستای جوره کندی با ۱۰۳ خانوار از آب شرب سالم بی‌بهره بود تصریح کرد: اهالی روستا ی مذکور با ۴۵۰ نفر جمعیت و مشارکت خود اهالی اکنون در طول شبانه روز از این موهبت الهی بهره است.
وی افزود: اهالی روستای جوره کندی با مشارکت شرکت آبفار استان زنجان و بسیج سازندگی اقدام به احداث۸ مترمکعب حوضچه، ۱ کیلومتر خط انتقال و احداثشبکه توزیع بطول ۳ کیلومتر شبکه توزیع نموده است.
این مقام مسئول با اشاره یه اینکه ۷۰ درصد پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار داشت: همچنین در این طرح احداثمنبع تامین فشار آب با ۳۵ هزار لیتر گنجایش، بازسازی و تعمیر منبع ۵۰ متر مکعبی و ۱۰۰ فقره کنتور آب به مشترکین واگذار شده است.
مدیر امور آبفار شهرستان زنجان اعتبار هزینه شده در این پروژه را رقمی بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و تصریح نمود: عمده اعتبار ریالی این طرح بر عهده اهالی روستا بوده است که با مشارکت خود، شرکت آبفار را در زمینه آب رسانی یاری رساندند.
خسروی در ادامه افزود: شرکت آبفار استان خدمات فنی و مهندسی از جمله تهیه نقشه‌های شبکه توزیع و خطوط انتقال و نظارت در پروژه و تامین بخشی از لوله و اتصالات را بر عهده داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز