خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری استان زنجان خبرداد:

معرفی برگزیدگان نهایی دهمین سوگواره سراسری عکس با عاشورائیان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۱۷

رئیس حوزه هنری استان زنجان، گفت: ‌ دهمین سوگواره عکس با عاشورائیان آخرین سوگواره در قالب هنر عکاسی بوده و از سال های آینده شکل گیری این سوگواره در قالب هنرهای دیگر که قابلیت بیشتری در بیان مفاهیم عاشورایی دارند و کمتر مورد توجه قرار گرفته اند، خواهد بود.

ایلنا: رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: ‌ برگزیدگان نهایی دهمین سوگواره سراسری عکس با عاشورائیان معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از زنجان، حمیدرضا اسماعیلی، رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: از بین دو هزار و ۴۱۷ اثر ارسالی به دبیرخانه دهمین سوگواره عکس با عاشورائیان، ۳ اثر بر‌تر از سوی هیئت داوران برگزیده و معرفی شد.

وی افزود: میثم مکارمی نیا، حسین ملکی و مجید خالقی مقدم در دهمین سوگواره سراسری عکس با عاشورائیان به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه هر سه هنرمند برگزیده از استان اردبیل در این دوره شرکت کردند، افزود: محمود نظرعلیان، رضا نجفلو، زین العابدین نصیری و حمید رضا بازرگانی نیز داوری این دوره را بر عهده داشتند.

وی با اشاره به اینکه ۲۸۳ عکاس از سراسر کشور به دهمین سوگواره عکس با عاشورائیان اثر ارسال کردند، آثار ۳۴ نفر به بخش مسابقه راه یافت.

رئیس حوزه هنری استان زنجان اظهار کرد: سوگواره سراسری عکس با عاشورائیان ۱۰ دوره با موفقیت دراستان زنجان برگزار شده و در حال حاضر آرشیو قوی عکس با موضوع عاشورا و آئین‌های عاشورایی در حوزه هنری استان زنجان موجود است.

وی با بیان اینکه نیاز به بیان همه جانبه مفاهیم عظیم و عمیق واقعه عاشورا با استفاده از ظرفیت قالب هنرهای دیگر احساس می‌شود، ادامه داد: دهمین سوگواره عکس با عاشورائیان آخرین سوگواره در قالب هنر عکاسی بوده و از سال‌های آینده شکل گیری این سوگواره در قالب هنرهای دیگر که قابلیت بیشتری در بیان مفاهیم عاشورایی دارند و کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز