خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان خبرداد:

حسینیه اعظم زنجان بیش از ۴۵۰ سال قدمت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۸۲

به منظور اجرای منسجم‌تر برنامه‌ها معاونت‌های این حسینیه از دو ماه قبل فعالیت‌های خود را آغاز کرده و با تشکیل جلسات متعدد به بررسی نقاط ضعف و قوت مراسم‌های برگزار شده طی سال‌ گذشته پرداخته و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای اجرا در سال جاری انجام می‌دهند.

ایلنا: رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: هیئت امنا این حسینینه اعظم توسط نماینده ولی فقیه انتصاب می‌شود.

محمد جواد غم‌پرور، رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا از زنجان با اشاره به اینکه حسینیه اعظم زنجان با روز هشتم ماه محرم با نام نامی حضرت ابوالفضل علیه السلام در کشور و جهان شناخته شده است، اظهار کرد: این حسینیه قدمت ۴۵۰ ساله دارد و حرکت دسته عزاداری روز هشتم محرم آن از یک قرن پیش آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از دهه ۶۰ تاکنون از خط ولایت فقیه در این مکان مقدس تبعیت شده و اداره این مجموعه به‌دور از هرگونه گرایشات و خطوط سیاسی انجام شده است، تصریح کرد: این مکان در میان مردم از اجر و قرب ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه در حال حاضر حسینیه اعظم زنجان دارای ۹ نفر هیئت امناست، اضافه کرد: این هیئت امنا توسط نماینده ولی فقیه انتصاب می‌شود.

وی به فعالیت ۲۴ معاونت و واحد نیز در این مکان مقدس اشاره کرد و گفت: معاونت‌های فرهنگی، آموزشی وفنی، پژوهشی از جمله واحدهایی است که در حسینیه اعظم زنجان فعال است.

غم‌پرور در پایان با اشاره به فعالیت‌های قابل انجام در حسینیه اعظم زنجان طی ماه محرم افزود: به منظور اجرای منسجم‌تر برنامه‌ها معاونت‌های این حسینیه از دو ماه قبل فعالیت‌های خود را آغاز کرده و با تشکیل جلسات متعدد به بررسی نقاط ضعف و قوت مراسم‌های برگزار شده طی سال‌ گذشته پرداخته و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای اجرا در سال جاری انجام می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز