خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد بسته بندی گوشت تبرک حسینیه اعظم زنجان خبرداد:

بیش از ۵۰ هزار بسته گوشت نذری حسینیه اعظم زنجان بسته بندی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۱۵

مسئول واحد بسته بندی گوشت تبرک حسینیه اعظم زنجان گفت: بیش از ۵۰ هزار بسته گوشت نذری حسینیه اعظم زنجان طی روزهای گذشته برای توزیع در بین مردم بسته بندی شده است.

زنجان _ ایلنا: مسئول واحد بسته بندی گوشت تبرک حسینیه اعظم زنجان گفت: گوشت‌های بسته بندی شده به صورت منطقه‌ای در بین مردم شهر زنجان توزیع می‌شود، به این صورت که شهر به چند منطقه تقسیم شده و هر سال گوشت‌های نذری در بین مردم چند منطقه توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، قاسم بیگدلی، مسئول واحد بسته بندی گوشت تبرک حسینیه اعظم زنجان امروز با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه بخشی از نذورات اهدایی به حسینیه اعظم بر اساس درخواست اهدا کنندگان ذبح می‌شوند هر ساله ده‌ها هزار بسته گوشت تبرک بسته بندی شده، در بین عزاداران و مردم شهر زنجان توزیع می‌شود.

وی افزود: مقدمات لازم برای توزیع گوشت تبرکی حسینیه اعظم زنجان در میان مردم چند ماه قبل از ماه محرم آغاز می‌شود.

مسئول واحد بسته بندی گوشت تبرک حسینیه اعظم زنجان در ادامه با اشاره به استفاده از ظرفیت خادمان افتخاری برای بسته بندی گوشت‌ها تصریح کرد: برای بسته بندی بهداشتی گوشت‌های اهدایی به مردم از ظرفیت شرکت خرم پروتئین هم استفاده می‌شود.

بیگدلی با بیان اینکه امکانات لازم برای بسته بندی گوشت‌های نذری حسینیه اعظم زنجان از ظهر روز هشتم محرم یعنی روز حرکت دسته عزاداری آماده می‌شود افزود: با آغاز کشتار احشام کار بسته بندی هم به صورت عملی شروع می‌شود.

وی به پایان تحویل لاشه‌های نذورات ذبح شده تا ۱۲ شب روز هشتم محرم اشاره کرد و یاد اور شد: کار عملی بسته بندی از اوایل روز تاسوعای حسینی آغاز و تا آخر روز عاشورا یعنی عملا ۷۲ ساعت ادامه می‌یابد.

مسئول واحد بسته بندی حسینیه اعظم زنجان با یادآوری حضور خادمان افتخاری در محل بسته بندی گوشت‌های نذری گفت: این خادمان کارهای غیر تخصصی را برای کمک به کارگران خرم پروتئین انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: گوشت‌های نذری برای تحویل به مردم در بسته‌های ۴۵۰ گرمی بسته بندی می‌شود.

بیگدلی تعداد خادمین افتخاری و همکاران شرکت خرم پروتئین در تکمیل بسته بندی گوشت‌های نذری حسینیه اعظم زنجان را بیش از ۳۰۰ نفر اعلام و افزود: این افراد در سه شیفت کاری، کار بسته بندی گوشت‌ها را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه کار بسته بندی گوشت‌های نذری حسینیه اعظم زنجان بصورت کاملا بهداشتی و زیر نظر ناظران انجام می‌شود، ادامه داد: این روش بسته بندی از هشت سال پیش آغاز شده است.

مسئول واحد بسته بندی گوشت‌های نذری حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه جگر، دل و قوه احشام کشتار شده هم بسته بندی می‌شود، اضافه کرد: این بسته بندی‌ها صبح روز تاسوعا توسط واحد مربوط به خود در نقاط مختلف شهر به فروش می‌رسد.

شایان ذکر است، گوشت‌های بسته بندی شده به صورت منطقه‌ای در بین مردم شهر زنجان توزیع می‌شود، به این صورت که شهر به چند منطقه تقسیم شده و هر سال گوشت‌های نذری در بین مردم چند منطقه توزیع می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز