خبرگزاری کار ایران

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان خبرداد:

بازگشایی مدارس قرآنی فوق‌برنامه‌ای در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۵۶

مراسم بازگشایی مدارس قرآنی فوق برنامه‌ای امروز(۱۴ مهر) با حضور مسئولان و فعالان قرآنی در دبیرستان عصمت زنجان برگزار شد.

زنجان ایلنا: رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان گفت: برای رسیدن به موفقیت نیازمند برنامه ریزی قبلی هستیم و خداوند نیز در قرآن کریم برنامه ای برای زندگی بهتر بشر ترسیم کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد بهلولی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان در این مراسم با تاکید بر انس و الفت جوانان و نوجوانان با قرآن کریم گفت: قرآن کریم عالی ترین دستورات را برای رسیدن به قله سعادت دارد.

وی با اشاره به اینکه تنها راه دستیابی به سعادت و تعالی پیروی و عمل به دستورات قرآن کریم است، اظهار داشت: قرآن کریم تنها کتاب آسمانی است که دستخوش دستبرد بشریت قرار نگرفته است و تمام دستورات خداوند را بر بشر عرضه می دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: خداوند در قرآن می فرماید ما قرآن را نازل کردیم و خود نیز حافظ آن هستیم و همین موضوع می تواند بر مطلب فوق صحه گذارد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان خاطرنشان ساخت: قرآن کریم کتاب نور است و عمل به دستورات آن می تواند انسان را از ظلمت و تاریکی بیرون آورد و به نور و روشنایی رهنمون سازد.

بهلولی خطاب به دانش آموزان حاضر در مراسم خواستار الفت با قرآن کریم شد و ادامه داد: اگر می خواهیم آینده ای روشن و سرشار از موفقیت پیش رو داشته باشید باید از برنامه های قرآن برای سعادت دنیوی و اخروی خود بهره مند شوید.

وی با بیان اینکه قرآن کریم نقشه راه سعادت انسان است، اظهار داشت: برای رسیدن به موفقیت نیازمند برنامه ریزی قبلی هستیم و خداوند نیز در قرآن کریم برنامه ای برای زندگی بهتر بشر ترسیم کرده است.

این مقام مسئول همچنین به شگفتی های قرآن کریم اشاره کرد و یادآور شد: این شگفتی ها به شمارش نمی آید و این مساله یکی از اعجاز قرآن است و در تمام اعصار شاهد غوطه ور شدن علما و مفسران در آیات الهی هستیم.

بهلولی همچنین به تدبر در قرآن کریم تاکید کرد و گفت: اگر الفت با قرآن تنها به قرائت و حفظ آن منتهی شود هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت و بهتر است انس با قرآن با تدبر همراه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز