خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌ی چهار شیراز:

مسابقات قرآنی به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۵۷۶۵۴

سی‌و پنجمین مسابقات ۵ گانهٔ دانش‌آموزان دختر نخبهٔ قرآنی شهرستان‌های جهرم، کازرون، فسا و مرودشت و شیراز، به میزبانی ناحیه‌چهار آموزش و پرورش شیراز روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین در اردوگاه شهید آیت‌الله دستغیب برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیهٔ چهار شیراز گفت: این ناحیه در راستای برگزاری سی و پنجمین دورهٔ مسابقات قرآن کریم ۵ گانه فارس، میزبان ۷۰۴ دختر دانش‌آموز نخبهٔ قرآنی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جمشید محمدصادقی ظهر امروزدوشنبه ۱۸ فروردین درجمع خبرنگاران، گفت: سی‌و پنجمین مسابقات ۵ گانهٔ دانش‌آموزان دختر نخبهٔ قرآنی شهرستان‌های جهرم، کازرون، فسا و مرودشت و شیراز، به میزبانی ناحیه‌چهار آموزش و پرورش شیراز روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین در اردوگاه شهید آیت‌الله دستغیب برگزار می‌شود.

محمدصادقی با بیان این مطلب که این دوره از رقابت‌ها را در شیراز ۸۱ داور، قضاوت خواهند کرد و نفرات اول هر رشته در پایه‌های مختلف مقاطع متوسطه اول، متوسطهٔ دوم و پیش‌دانشگاهی، به رقابت‌های کشور راه خواهند یافت افزود: این رقابت‌ها امسال در رشته‌های قرائت، حفظ، تفسیر و مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفهٔ سجادیه‌ و احکام و انشای نماز برگزار خواهد شد.

محمدصادقی با یادآوری اینکه این دارالقرآن در هر ترم ۸۰۰ دانش‌آموز و فرهنگی را آموزش داده و می‌دهد و تاکنون موفق به آموزش بیش از ۵ هزار نفر شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیهٔ چهار شیراز گفت: فرهنگیان در رشته‌های داوری، معلمی قرآن، قرائت، تفسیر و مفاهیم قرآن، از این مرکز منحصربه‌فرد آموزشی و پس از طی دوره‌های مشخص، مدرک گرفته و خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز