خبرگزاری کار ایران

در زنجان؛

دومین آیین پاسداشت روز جهانی عکاسی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۱۲

دبیر اجرای دومین آیین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان با اشاره به برگزاری دومین سال پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان گفت: در سال‌جاری برای برگزاری این مراسم دارای مشکلاتی بودیم.

ایلنا: دبیر اجرای دومین آیین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان گفت: باید در زمینه هنر عکاسی فرهنگسازی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر محمدی، دبیر اجرای دومین آیین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان شامگاه دیروز در مراسم ایین پاسداشت روز جهانی عکاسی که در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار شد گفت: در سال‌های اخیر شاهد رونق هنر عکاسی در زنجان بودیم.

محمدی با بیان اینکه این مراسم وآیین پاسداشت برای اولین بار در استان زنجان در سال ۹۱ برگزار شد افزود: مسئولین وافراد باید در این زمینه حمایتهای لازم را در این راستا از هنرمندان عکاس داشته باشند.

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیتهای موجود عکاسان زنجان تصریح کرد: مسئولین باید از هنر عکاسی وعکاسان حمایتهای لازم را داشته باشند تا شاهد رونق بیش از پیش هنر عکاسی در زنجان باشیم.

دبیر اجرای دومین آیین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان در پایان برای حمایت از این هنر را نقش یرخی از ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی را حائز اهمیت عنوان کرد وگفت: مباحثفرهنگی زنجان باید مد نظر شهرداری زنجان برای حمایت باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم وایین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان با تقدیر از هنرمندان رشته عکاسی در زنجان نمایشگاه عکس در فرهنگسرای امام برای بازدید افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز