خبرگزاری کار ایران

با امضای طوماری؛

کارگران آلومینیوم المهدی خواستار یکسان سازی حقوق شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۸۱

چکیده: «این طومار به امضای ۶۰۰ نفر از کارگران متخصص قرار دادی شاغل در کارخانه الومینیوم المهدی بندرعباس رسیده است. / کارگران به نمایندگی از ۱۸۷۵ کارگر این کارخانه، این نامه را امضا کرده‌اند.»

جمعی از کارگران قرار دادی کارخانه آلومینیوم المهدی با امضای طوماری، خواستار یکسان سازی حقوق و سایر مزایا در رابطه با بدی آب و هوا شدند.

«محمد دریانوس»، دبیر خانه کارگر بندر عباس در این باره به ایلنا گفت: در این طومار که به امضای ۶۰۰ نفر از کارگران متخصص قرار دادی شاغل در کارخانه الومینیوم المهدی بندرعباس رسیده، آمده است: ما کارگران کارخانه الومینیوم سازی المهدی، مدت‌هاست که پی‌گیر یکسان سازی حقوق و سایر مزایای قانونی خود در زمینه بدی هوا هستیم، ولی متاسفانه این خواسته صنفی و قانونی ما تاکنون محقق نشده است.

به گفته این فعال کارگری، کارگران به نمایندگی از ۱۸۷۵ کارگر این کارخانه، این نامه را امضا کرده‌اند خواستار پیگیری نهادهای مرتبط کشوری و استانی در خصوص رفع مشکلات صنفی نیروی کار این واحد تولیدی شده‌اند.

او با اشاره به اینکه هنوز مشکلات کارگران کارخانه آلومینیوم المهدی با کارفرمای این واحد حل نشده است افزود: در جریان درگیری اعضای شورای اسلامی کار این کارخانه با کارفرما، از یک ماه پیش این نهاد صنفی منحل شده و ۶ نفر ازکارگران به دستور کارفرما تعلیق شده‌اند.

دریانوس در خاتمه با بیان کرد: این کارگران در چندین نوبت با تجمع در مقابل کارخانه و نهادهای دولتی خواستار رفع مشکلاتشان شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز