خبرگزاری کار ایران

هشدار درباره خرید و فروش غیرقانونی سهام عدالت

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۷۸۵

طرح توزیع سهام عدالت بیش از دو سوم جمعیت کشور را شامل می شود و شورای تخصصی اصل ۴۴، امور مربوط به تکمیل اهداف اقتصادی سهام عدالت را با جدیت پیگیری می کند و یکی از کارها تعیین سازکار فروش سهام در بازار سرمایه است.

مدیر عامل اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت با بیان اینکه گاهی شنیده می‌شود که برخی سهامداران عدالت آن را به صورت وکالتی می‌فروشند، گفت: این کار غیرقانونی است و سبب متضررشدن دو طرف معامله خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، داریوش پاک بین با بیان اینکه سازکار داد و ستد شفاف و بدون پیامد منفی مانند ایجاد انحصار در بخش خصوصی، در دست بررسی است، گفت: هرگونه خرید و فروش خارج از این چارچوب، باطل است.

وی تاکید کرد: توصیه موکد ما به شهروندان نگهداری این سهام است تا از همه ارزش ها و منافع و مزایای آن بهره برداری کنند. پاک بین اظهار داشت: طرح توزیع سهام عدالت که از سال ۱۳۸۵ آغاز شده است، فقط محدود به خرید و فروش سهام نیست بلکه بستری گسترده برای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری های مشترک و توسعه اشتغال در سراسر کشور است.

مدیر عامل اتحادیه کشوری تعاونی های سهام عدالت، گفت: این طرح در جهان بی نظیر و موفق است و اهداف اصلی آن انتقال مدیریت و مالکیت و گسترش عدالت اجتماعی و توسعه فرهنگ سهامداری است و از شهروندان مشمول سهام عدالت هم انتظار داریم در حفاظت از دستاوردهای این طرح همکاری کنند.

وی افزود: طرح توزیع سهام عدالت بیش از دو سوم جمعیت کشور را شامل می شود و شورای تخصصی اصل ۴۴، امور مربوط به تکمیل اهداف اقتصادی سهام عدالت را با جدیت پیگیری می کند و یکی از کارها تعیین سازکار فروش سهام در بازار سرمایه است.

وی گفت: ساماندهی حدود ۵۰ میلیون نفر در ۳۱ شرکت توزیع سهام عدالت استانی فرصت بسیار خوبی برای اجرای طرح های اقتصادی مردم محور فراهم کرده است و نباید همه ارزش های آن را در‌آزادسازی خرید و فروش سهام عدالت محدود کنیم بلکه می توان از پشتوانه آن در دریافت تسهیلات و اجرای طرح های عمرانی بزرگ استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز