خبرگزاری کار ایران

از سوی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه انجام شد:

ویژه برنامه هایی برای کودکان مناطق سیل زده

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۲۹۴

پنجمین مرحله رزمایش امدادی و کمک رسانی مومنانه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با رویکرد شادی و نشاط آفرینی و نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدار جعفری معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه درباره ویژگی های پنجمین  مرحله رزمایش امدادی و  کمک رسانی مومنانه از رزمایش امدادی و مردمیاری سپاه گفت: همزمان با ادامه خدمت رسانی نیروی زمینی سپاه و قرارگاه قدس در قالب اقدامات مهندسی و  توزیع اقلام حمایتی از جمله  سبد کالا، آرد، پتو، روفرشی، کیسه خواب، اقلام ضروری اسکان موقت و...  این  مرحله رزمایش امدادی و  کمک رسانی مومنانه با رویکرد شادی و نشاط آفرینی برای کودکان و نوجوانان اجرا شد.

جعفری خاطرنشان کرد: در حوادث طبیعی نظیر سیل سیستان و بلوچستان معمولا کودکان به لحاظ روحی و  روانی آسیب های بیشتری می بینند و نیروی زمینی با درک این مسئله تلاش کرد تا همزمان با سایر ابعاد کمک رسانی و مردمیاری، ویژه برنامه هایی را برای کودکان و نوجوانان تدارک ببیند.

معاون محرومیت زدایی و مردمیاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: در این رویکرد، بخشی از ظرفیت فرهنگی را برای تولید و اجرای برنامه های فرهنگی و شور و نشاط بخشی و شادی آفرین به ویژه برای کودکان و نوجوانان دنبال کردیم.

وی افزود: در کنار اجرای این برنامه های شاد، ده‌ها قلم  انواع اسباب بازی، وسایل و البسه ورزشی تهیه شده بود که در بین کودکان و نوجوانان توزیع شد.

علاوه بر این رویکرد، نیروی زمینی سپاه همچنان با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و امکانات مهندسی، خودرویی، ترابری و بسیج بخش هایی از امکانات بهداشتی و درمانی و پای کار آوردن بخش قابل توجهی از ظرفیت قرارگاه‌های فرعی زیر مجموعه قرارگاه قدس، در کنار سایر بخش های امداد و نجات، در حال فعالیت است.

تا این مرحله بیش از سی میلیارد ریال نیز در قالب اهدای اقلام ضروری و نیازمندیهای فوری سیل زدگان توسط این قرارگاه هزینه شده است.
روند خدمت رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تا مراحل پایانی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز