خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه:

رزمایش اقتدار برای ایجاد امنیت پایدار در منطقه شمال غرب برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۵۱۸

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: پیام رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه برای دشمنان؛ اقتدار، مقاومت و مقابله با دسیسه‌ها و دشمنی‌های آنها است.

به گزارش ایلنا، سردار پورجمشیدیان در گفت‌وگویی درباره رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه که در منطقه عمومی ارس برگزار شد، گفت: رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شعار ایران مقتدر جزو برنامه سالیانه رزمایش‌های این نیرو است.

وی ادامه داد: این رزمایش امسال در منطقه شمال غرب کشورمان در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل در حاشیه رود ارس با پیام صلح و دوستی برای همه همسایگان و دوستان ایران اسلامی برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به پیام رزمایش اقتدار این نیرو برای دشمنان اظهار داشت: پیام این رزمایش برای دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنان مردم منطقه پیام اقتدار، مقاومت و مقابله با دسیسه‌ها و دشمنی‌های آنها است.

به گفته پورجمشیدیان، رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه در راستای ایجاد امنیت پایدار در منطقه شمال غرب و تامین منافع ملی کشور عزیز و مردم بزرگوار ایران اسلامی است. همچنین ایجاد امنیت برای مردم منطقه از جمله اهداف برگزاری این رزمایش بود.

وی با اشاره به مراحل مختلف رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: ما همه آنچه که در عملیات‌های نظامی مورد نیاز است تا نیروهای رزمی ما تمرین کنند را در دستورکار داشتیم. عبور از رودخانه نیز یکی از برنامه‌های تمرینی این رزمایش بود که با موفقیت انجام شد.

رزمایش نیروی زمینی سپاه با نام «ایران مقتدر» از دوشنبه تا پنجشنبه هفته گذشته به مدت چهار روز در منطقه عمومی ارس واقع در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز