خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی تارتار برای حضور مجدد در نفت مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۳۰۲

به دنبال اتفاقات اخیر پیرامون تعیین کادر فنی نفت مسجدسلیمان برای حضور در فصل آتی لیگ برتر، مهدی تارتار از علاقه و آمادگی خود برای استمرار حضور در تیم نفت مسجدسلیمان‌ خبر داد‌.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی باشگاه نفت مسجدسلیمان، تارتار ضمن برشمردن برخی شروط خود برای ادامه همکاری با نفت، گفت:در سالی که گذشت لطف مردم و هواداران نفت مسجدسلیمان را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم اما مطمئناً برای فصل جدید نیازمند پدید آمدن برخی شرایط هستیم و در صورت فراهم آمدن شرایط مناسب، آمادگی برای ادامه حضور در تیم نفت را دارم چرا که این تیم را خودم درست کردم و دوست دارم در مسجدسلیمان بمانم‌.

وی افزود: حفظ بازیکنان فعلی‌، تقویت تیم در پست‌های مورد نیاز،تعیین بودجه مناسب برای فصل آتی‌ ازجمله مواردی هستند که به‌عنوان یک پیش‌نیاز برای فصل جدید مطرح هستند و در صورت تأمین این شرایط آماده حضور در تیم نفت خواهم بود و تا پایان هفته منتظر تعیین‌ تکلیف از سوی مدیران باشگاه و نفت خواهم بود.

تارتار در پایان افزود: لازم می‌دانم از بازیکنان سخت‌کوش، کادر فنی‌، هواداران و کانون هواداران که همیشه کنار تیم بودند، اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان، مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیر رسانه باشگاه که بیشترین همکاری و تعامل را داشتند قدردانی کنم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز