خبرگزاری کار ایران

گلایه‌های تارتار از مشکلات مالی نفت مسجد سلیمان: اگر پول ندهند هیچ مسئولیتی را برگردن نمی‎‌گیرم

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۴۱۵

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان پس از دیدار برابر سایپا تهران در نشست خبری حضور یافت و مشکلات مالی موجود در این باشگاه را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از تساوی برابر سایپا تهران گفت: تقسیم امتیازات عادلانه بود. هرچند سایپا در نیمه دوم فشار آورد اما می خواهم درباره مشکلات صحبت کنم. نزدیک به هشت ماه است که بازیکنانم دریافتی نداشتند و ریالی دریافت نکردند و به امید چک 28ام هستند اما اینطور که به گوش می‌رسد متاسفانه تا به این لحظه نتوانستند مشکل را حل کنند و پول را به باشگاه تزریق کنند. هفته آینده  مقابل تیم در حال سقوط بازی می کنیم و بچه هایم نگران چک‌های خود هستند.

او درباره مشکلات تیم نفت ادامه داد: می‌خواهیم فوتبال پاکی به نمایش بگذاریم مثل امروز و هفته های قبلی. اما اگر اتفاق بدی بیفتد و خدای ناکرده بچه های ما شرایط بدی پیدا کنند مسوول آن من نیستم. از همین جا می گویم؛ آقایان مسوول در استان خوزستان نگذارید این تیم شرایط بدی پیدا کند. ما باید در جام حذفی هم بازی کنیم. امیدوارم تا 28ام یک فکر اساسی کنند و در غیر اینصورت هیچ مسوولیتی را بر گردن نمی‌گیرم و مسوولان باشگاه باید پاسخگو باشند.

تارتار درباره عملکرد داوری گفت: اشتباهاتی داشت اما در نیمه دوم روی کارش مسلط شد. داور پاک و سالمی دیدم مثل تمام داوران. با اینکه سایپا نیاز به امتیاز داشت اما آقای ضیایی داوری خوبی داشت.

سرمربی نفت مسجد سلیمان که بقای تیمش در لیگ برتر مسجل شده درباره ادامه لیگ و حضور آنها در جام حذفی گفت: قبلا هم گفتم ما به بازی های باقیمانده به عنوان بازی تدارکاتی نگاه می کنیم و خودمان را آماده نگه می داریم برای مسابقات حذفی اگر مشکلی که عرض کردم حل شود! فرقی نمی‌کند و هر سه تیم مدعی هستند. پرسپولیس که قهرمان شده و دو تیم دیگر هم مدعی کسب سهمیه هستند و ما از قرعه مان استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز