خبرگزاری کار ایران

نشست کمیسیون تعزیرات حکومتی خوزستان به ریاست استاندار/ شریعتی خواهان مبارزه با گرانفروشی شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۹۳۴

نشست کمیسیون تعزیرات حکومتی روز چهارشنبه 1 آبان به ریاست استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، غلامرضا شریعتی در پایان این نشست در خصوص موضوعات طرح شده در آن توضیح داد: نخستین جلسه کمیسیون تعزیرات حکومتی استان برگزار شد و دستگاههای مختلف حضور داشتند که در این نشست عدم هماهنگی هایی که وجود داشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار خوزستان در مورد تعدادی از پرونده های معطل مانده در تعزیرات، گفت: دستگاه هایی که باید از آنها استعلام بشود دیر پاسخ داده اند و این دیر پاسخ دادن موجب نگرانی مردم و معطلی آنها می شود و به اموال آنها آسیب میزند و سرمایه آنها را به خطر می‌اندازد.

شریعتی ادامه داد: حتماً در وقت مقرر پاسخ به استعلامات انجام شود و اگر پاسخ ندهند، این حق را به مردم می دهم و با مسئول مربوطه برخورد می کنم چرا که در میان مردم و مسئولین حق با مردم است و مسئولین موظف هستند در وقت مقرری که قانون مشخص کرده پاسخ استعلامات را بدهند تا تعزیرات تصمیم لازم را بگیرد و اگر کسی خطایی مرتکب نشده است بتواند اموال خود را ببرد و استفاده لازم را بکند و آسیب نبیند چرا که برخی کالاها هستند که اگر مدت طولانی نگهداری شوند از بین میروند و موجب ضرر و زیان می شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: در خصوص مبارزه با گرانفروشی هم تاکید شد قانون رعایت شود به کسی ظلم نشود و در عین حال هم اجازه اجحاف در حق مردم داده نشود و حضور پررنگ باشد و سریع و قاطع کار نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز