خبرگزاری کار ایران

بیرانوندی خبر داد:

رسیدگی به بیش از 6 هزار پرونده در شش ماهه اول سال جاری توسط تعزیرات حکومتی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۷۱۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از مختومه نمودن بیش از 6 هزار پرونده در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان، نعمت الله بیرانوندی اظهار کرد: در شش ماهه اول امسال 6 هزار و 667 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی گردیده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: در نیمه اول سال از مجموع 6 هزار و 691 فقره پرونده وارده 1466 فقره قاچاق، 4731 فقره کالا و خدمات و 458 فقره نیز بهداشتی بوده است.

وی با اشاره به این که وظیفه ذاتی این اداره کل رسیدگی به پرونده های متشکله می باشد، گفت: شعب و ادارات تابعه تعزیرات حکومتی با مدنظر قرار دادن دو عنصر توامان دقت و سرعت پرونده های مربوطه را رسیدگی نمودند.

بیرانوندی ادامه داد: هدف شعب تعزیرات در رسیدگی به پرونده ها این است تا با احکام قاطع و بازدارنده مانع از تجری مرتکبین تخلفات و جرائم مذکور شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان ضمن اشاره به تعداد پرونده های مختومه، تصریح کرد: از مجموعه 6 هزار و 677 فقره پرونده مختومه 1268 فقره قاچاق، 495 فقره بهداشتی و 4 هزار و 914 فقره کالا و خدمات می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع متهمین این پرونده ها در مرحله رسیدگی اول مبلغ 608/575/824/360 ریال محکوم گردیده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز