خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین استارت آپ ویکند با موضوع اچ اس ای در مرکز آموزش فنون اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۵۸۸

نخستین رویداد استارت آپ ویکند صنعت نفت با موضوع اچ اس ای HSE در اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، هدف از این رویداد آموزشی ترویج فرهنگ HSE، آشنایی با سیستم های مدیریت HSE، تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، تجهیزات اندازه گیری و ابزاردقیقی ایمنی و شیوه های کنترل آلودگی های زیست محیطی است.

جلوگیری از بیماری های ناشی از کار در صنعت نفت، تجهیزات ایمنی برق، بکارگیری سیستم ها، اپلیکیشن ها و نرم افزارهای نوین در ارزیابی و مدلسازی ریسک صنایع فرآیندی، بکارگیری سیستم های نوین در ثبت و تجزیه و تحلیل حوادث از دیگر سرفصل های این دوره آموزشی است.

مراسم آغاز به کار این دوره شامگاه چهارشنبه 27 دی ماه برگزار شد؛ این دوره تا جمعه 29 دی ماه 1396 ادامه دارد.

شرکت کنندگان در این برنامه از مسئولین رده های مدیریتی شرکت نفت در حوزه HSE، سرمایه گذاران و علاقمندان به شرکت در پروژه های سرمایه گذاری دانش بنیان، مدیران مالی شرکت نفت و شرکت های تابعه، کارآفرینان، متخصصان، فعالان و مدیران عالی و میانی حوزه های مرتبط با صنعت نفت، پژوهشگران، دانشجویان و کارشناسان حوزه های اقتصادی کشور و رسانه ها اعم از دیداری، شنیداری، مجازی و مکتوب هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز