خبرگزاری کار ایران

فرماندار این شهرستان تأکید کرد؛

پیگیر اجرایی شدن مصوبات سفر استاندار به شوش هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۱۳۵

شرکت پاک چوب توانایی‌های لازم در جهت ایجاد اشتغال و کار آفرینی در سطح شهرستان را دارا می‌باشد.

فرماندار شهرستان شوش صبح امروز گفت: به منظور پیگیری مصوبات سفر استاندار محترم خوزستان به شهرستان شوش، نشستی با حضور مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی این شهرستان در خصوص واگذاری یک قطعه زمین جهت تکمیل چرخه تولید شرکت تخته فشرده پاک چوب شهرستان شوش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، «رضا نجاتی» افزود: شرکت پاک چوب به عنوان یکی از تولید کنندگان بر‌تر کشور در زمینه تولید تخته و MDF یک شرکت اثر گذار اقتصادی در استان و کشور به شمار می‌آید و توانایی‌های لازم در جهت ایجاد اشتغال و کار آفرینی در سطح شهرستان را دارا می‌باشد.

«نجاتی» گفت: با واگذاری یک قطعه زمین به این شرکت در جهت تامین چوب و مواد اولیه، شرکت مذکور از واردات چوب از سایر کشور‌ها بی‌نیاز خواهد شد.

وی از ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی شهرستان خواست تا در جهت تسریع کار‌ها و عملیاتی شدن واگذاری، مراحل کاری با شتاب بیشتری انجام شود.

فرماندار شوش گفت: با توجه به مصوبهٔ سفر استاندار محترم خوزستان باید در پیش برد فعالیت‌ها تسریع لازم صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با سرمایه گذاری‌های لازم در این خصوص، زمینهٔ اشتغال بیش از هزار نفر فراهم خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز