خبرگزاری کار ایران

در پنجمین جلسه «نقد کتاب ماه» ماهشهر؛

«ساز غزل آهنگ ترا کوک کرده بود» اثر گودرز عباسی نقد شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۱۷۳

مجموعهٔ شعر «ساز غزل آهنگ ترا کوک کرده بود» نوشته گودرز عباسی، در کتابخانه مرکزی شهرستان ماهشهر نقد شد.

با حضور جمعی از شاعران، نویسندگان و منتقدین ادبی، مجموعه شعر «ساز غزل آهنگ ترا کوک کرده بود» نوشته شاعر جنوبی، گودرز عباسی در محل کتابخانهٔ مرکزی شهرستان ماهشهر نقد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، در این جلسه که پنجمین جلسه از سری نشست‌های نقد کتاب بود و شب گذشته برگزار گردید، تعدادی از شاعران و نویسندگان و منتقدین شهرستان از جمله: آقایان ذوالفقار شریعت، مجید قائدی، محسن نظارت، اسدی فر، میرزاوند، عبدالهی، سجاد خبازی و خانم‌ها: عصمت حسینی، افسانه بهرام‌پور، لنده حضور داشتند.

«ساز غزل آهنگ ترا کوک کرده بود»، مجموعه اشعار گودرز عباسی در قالب‌های غزل، مثنوی، رباعی و دو بیتی است که در سال ۹۱ و توسط نشر گنج معرفت قم چاپ و منتشر شد.

حاضرین در خصوص نقاط قوت این مجموعه به موضوعاتی چون عاطفه، تخیل، تصویر و تلفیق سنت و مدرنیسم و رویکرد جدید در شعر آئینی اشاره کرده و این خصوصیات را از موارد مثبت کتاب ارزیابی کردند.

همچنین به نواقصی چون سهل انگاری در صفحه آرایی، پاره‌ای مشکلات وزن و قافیه و پاره‌ای از قلم افتادگی حروف اشاره شد.

در پایان این نشست، توسط میرزاوند رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ماهشهر از زحمات ۳۰ سالهٔ احمد نوابی از کتابداران شهرستان که به افتخار بازنشستگی نائل گشته، با اهداء لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز