خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از منتقدین؛

جلسه نقد کتاب «آواز بانوی شط و شرجی» در ماهشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۹۴

«آواز بانوی شط و شرجی»، تألیف پرویز حسینی به معرفی و بررسی شعر زنان خوزستان پرداخته است.

با حضور جمعی از منقدین و علاقمندان به حوزه شعر و ادبیات، و به مناسبت هفته کتاب، کتاب آواز بانوی شط و شرجی نوشته پرویز حسینی، در کتابخانه عمومی مرکزی ماهشهر نقد و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، در این جلسه که با حضور تنی چند از فعالین و منتقدین حوزه ادبیات از جمله: ذوالفقار شریعت، عزیز حیدری، موسی بختیاری، مجید قائدی، اسدی، حاجی‌زاده، میرزاوند و خانم‌ها: عفت نظارات، عصمت حسینی و دهدشتی برگزار گردید، حاضرین به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص کتاب مذکور پرداختند.

ضعف در نثر، تعجیل در کار، عدم ارائه سند و نمونه توسط مولف در پاره‌ای از موارد، و همچنین تقدیر از مولف بخاطر تلاش در راستای معرفی شعر زنان خوزستان از اهم موارد مطرح شده توسط حاضرین بود.

در پایان، میرزاوند رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ماهشهر، با تشکر از حاضرین، اولیت اصلی این اداره در نقد کتاب را، شامل مولفین بومی دانست و اظهار کرد در ادامهٔ کار، به آثار استانی و ملی نیز پرداخته خواهد شد.

کتاب «آواز بانوی شط و شرجی» اثر پرویز حسینی شاعر، نویسنده، مترجم و منتقد معاصر است که در سال جاری و توسط نشر شاسوسا روانه بازار کتاب گردیده است.

حسینی در این مجموعه به بررسی کتاب ها و معرفی سی تن از شاعران زن خوزستان پرداخته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز