خبرگزاری کار ایران

توسط وزیر نیرو صورت گرفت؛

تجلیل از ۲۸ خانواده شهید همکار شرکت آبفا خوزستان

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۰۵۳

شهدای صنعت آب و برق با ابتکار، هوشمندی، صلاحیت و قاطعیت در دوران دفاع مقدس، در این صنعت فعالیت داشتند و با کمترین هزینه و امکانات وظیفه خود را انجام دادند.

از شهید دکتر حسن عباسپور(وزیر سابق نیرو) و ۵۰۰ شهید صنعت آب و برق، و ۲۸ خانواده شهید همکار شرکت آبفا خوزستان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این مراسم در محل پژوهشگاه نیرو با حضور وزیر نیرو و معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی و حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیادشهید، حمید محبی به نمایندگی از مدیرعامل آبفا خوزستان و حمیدرضا علیرضایی رییس امور ایثارگران شرکت برگزارشد.

وزیر نیرو در این مراسم گفت: نخستین هدف ما از این نشست، تجدید عهد با شهداست و در حضور خانواده شهدا به آنان می‌گوییم که شما فراموش‌شدنی نیستید و ما بر عهد و پیمان خود با خداوند و شهدا استوار خواهیم ماند.

حمید چیت چیان افزود: هدف شهدا، دفاع از اسلام، و آرمان آنان، آزادی، مبارزه با ظلم و سربلندی میهن اسلامی بود و ما با آنان تجدیدعهد می‌کنیم که بر سر‌‌ همان آرمان‌ها باقی بمانیم.

وی تصریح کرد: شهدای صنعت آب و برق با ابتکار، هوشمندی، صلاحیت و قاطعیت در دوران دفاع مقدس در این صنعت فعالیت داشتند و با کمترین هزینه و امکانات وظیفه خود را انجام دادند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو نیز گفت: در بحران‌هایی همچون زلزله، سیل و طوفان، وزارت نیرو جزو نخستین سازمان‌هایی است که به وظایف خود عمل می‌کند که نشانگر روحیه ایثارگری در کارکنان وزارت نیرو است.

گفتنی است در حاشیه این مراسم نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی برپا شده بود و از ۴ کتاب در حوزه ایثارگران حوزه صنعت آب و برق در دوران دفاع نیز رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز