خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ماهشهر:

حضور ارزشمند خدام حرم رضوی در شهرستان بندر ماهشهر مایه خرسندی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۰۰۲

خادمان حرم رضوی با حضور در گلزار شهدای ماهشهر و ادای احترام به مقام شهدا، عیادت از بیماران بیمارستان حاج معرفی، مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفتند.

درآستانه میلاد علی بن موسی الرضا(ع) در دهه کرامت، جشن «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان حرم رضوی در شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) و حاملان پرچم حرم رضوی در شهرستان بندر ماهشهر، ضمن حضور در گلزار شهدای این شهر و ادای احترام به مقام شهدا، عیادت از بیماران بیمارستان حاج معرفی، دیدار با خانواده معظم شهیدا و ملاقات با زندانیان زندان بندر ماهشهر، برای شرکت در جشن زیر سایه خورشید در حسینیه ثاراله حضور یافتند و مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفتند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در این آیین با تبریک دهه کرامت، میلاد مسعود امام رضا(ع) و خوش آمدگویی به خادمان حرم رضوی، حضور آنان را مایه خیر و برکت برای شهرستان خواند.

منصور قمر افزود: حضور ارزشمند خدام حرم رضوی در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، بیماران و زندانیان در شهرستان، مایه خرسندی است.

یکی از خدام حرم رضوی در این آیین گفت: امام رضا(ع) به امام رئوف معروف است و رحمت و مهربانی ایشان شامل دوست و دشمن می‌شود.

وی در ادامه اذعان داشت: حضور خدام رضوی در نقاط مختلف کشور در دهه کرامت با این هدف است که سراسر کشور، فضای صحن و سرای حضرت رضا(ع) فرا بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز