خبرگزاری کار ایران

جلسه ستاد بازگشایی مدارس شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۲۶۶

شهرداری‌های بندر ماهشهر، چمران، تعاونی‌های دهیاران و مرزنشینان و برخی از شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه در تأمین تجهیزات مورد نیاز مدارس شهرستان اقدام خواهند کرد.

جلسه ستاد بازگشایی مدارس شهرستان بندر ماهشهر با حضور دستگاه‌های ذیربط و به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماهشهر، منصور قمر ضمن توجه به تأکیدات استاندار محترم نسبت به اهمیت امر آموزش و بازگشایی مدارس بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه باز گوشایی مدارس هستیم، باید تمامی دستگاههای اجرایی برای رفع مشکلات با همدلی و تعامل قدم بردارند.

قمر خاطر نشان کرد: به اهمیت امر آموزش واقف هستیم، از اینرو با رفع مشکلات حوزه آموزش و پرورش می‌توانیم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر دانش آموزان در عرصه علم و اندیشه باشیم.

عالیترین نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان خواستار همکاری و تعامل مسئولین در خصوص رفع مشکلات بازگشایی مدارس در حوزه آموزش با اداره آموزش و پرورش شد.

منصور قمر افزود: شهرداری‌های بندر ماهشهر، شهر چمران، تعاونی‌های دهیاران و مرزنشینان و برخی از شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه، در تأمین تجهیزات مورد نیاز مدارس شهرستان و همچنین تأمین اقلام نوشت افزار دانش آموزان بی‌بضاعت شهرستان قبل از شروع سال تحصیلی جدید، اقدام خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز