خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ماهشهر خبر داد:

کتاب سرگذشت نامه آزادگان پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) نقد شد

کد خبر : ۲۰۰۶۲۳

این کتاب در ۳ جلد به توسط مریم بیات به رشته تحریر درآمده که جلد اول این اثر سرگذشت ۶ تن از آزادگان شاغل در پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بندر ماهشهر از نقد کتاب " سرگذشت‌نامه آزادگان پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) " در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا خوزستان، مسلم میرزاوند گفت: جلسه نقد و بررسی کتاب سرگذشتنامه آزادگان پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) با حضور مسئولین اجرایی شهرستان، اعضای کانون ادبی افرا و جمعی از علاقه مندان و مشتاقان عرصهٔ قلم در سالن اجتماعات اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهشهر برگزار شد.

وی گفت: این کتاب در ۳ جلد به رشته تحریر درآمده است که جلد اول این اثر سرگذشت ۶ تن از آزادگان عزیز و غیور شاغل در پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) است که با همت مریم بیات خاطرات این عزیزان گردآوری شده و در قالب اثر حاضر در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

وی افزود: این جلسه که با حضور بیش از ۵۰ نفر از اعضای انجمن ادبی افرا و برخی فعالین فرهنگی و نویسندگان شهرستان برگزار گردید، پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، بخشی از اثر توسط یکی از حاضرین جلسه روخوانی شد. سپس هر یک از حاضران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود دربارهٔ کتاب پرداختند.

میرزاوند افزود: در این جلسه این کتاب از زوایای مختلف فنی و محتوایی توسط اعضای کانون ادبی، مورد نقد و بررسی قرار گرفت و مدعوین حاضر در جلسه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در خصوص کتاب فوق اعلام کردند.

اسدی، امیر حشچی، افسانه بهرام‌پور، عزیز حیدری، فروغی و عبدالمجید قائدی از کسانی بودند که نقد خود را در خصوص کتاب مذکور بیان داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز