خبرگزاری کار ایران

با محوریت مقابله با سرقت؛

نشست هم اندیشی ارتقا امنیت اجتماعی در ماهشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۷۴

تصمیمات و طرح‌های اجرایی باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی و تدوین شوند که بتوان به آنان جامعه عمل پوشاند تا نتایج اجرایی ثمر بخش آن را شاهد باشیم.

نشست هم اندیشی ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت مقابله با سرقت باحضور فرماندار شهرستان ماهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی «ره»، نشست هم اندیشی ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مقابله با سرقت باحضور امام جمعه، ‌ فرماندار و اعضای شورای تامین و سایر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی مرتبط در فرمانداری شهرستان ماهشهر برگزار شد.

فرماندار ماهشهر هدف از برگزاری این چنین نشست‌ها را ارائه راهکارهای اجرایی برای پیشگیری از بروز سرقت در سطح شهرستان بیان کرد.

رئیس شورای تأمین شهرستان افزود: تباید جرم‌ها و کارهای کوچک را نادیده و ناچیز قلمداد کرد.

منصور قمر خاطر نشان کرد: اولین جرمی که بر افکار شهروندان تأثیر منفی خود را نشان می‌دهد، سرقت است و عمده آثار این پدیده گریبانگیر جامعه است.

عالیترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر گفت: برای عملی کردن طرح‌ها و راه کارهای پیشنهادی، همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی را می‌طلبد.

منصور قمر در خصوص عملکرد مسئولین شهرستان افزود: تصمیمات و طرح‌های اجرایی باید بگونه‌ای برنامه ریزی و تدوین شوند که بتوان به آنان جامعه عمل پوشاند تا نتایج اجرایی ثمر بخش آن را شاهد باشیم.

همچنین وی از آمادگی و همکاری نیرو‌های بسیج با نیروهای انتظامی بمنظور ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان تأکید کرد.

فرماندار بندر ماهشهر اذعان داشت: اگر به اصل پیشگیری معتقد هستیم، پس باید در تمام عرصه‌ها قبل از سایر اقدامات به اصل پیشگیری توجه کنیم.

منصور قمر در پایان افزود: همه مسئولین در کنار هم حرکت کنند و با همبستگی و ایجاد وحدت امنیت را برای مردم ایجاد کرده و اعتماد شهروندان را بخود جلب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز