خبرگزاری کار ایران

به منظور ترویج فرهنگ صرفه جویی بین کودکان و نوجوانان صورت گرفت؛

امضاء سومین تفاهم نامه فرهنگی آبفا خوزستان با کانون پرورش فکری

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۶۲

روش‌های صحیح مصرف آب و گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب، توزیع بروشور و اقلام فرهنگی میان کارآموزان از جمله تعهدات این تفاهم نامه مشترک است.

به منظور ترویج فرهنگ صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف در میان گروههای سنی کودک و نوجوان شرکت آبفا خوزستان با کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان برای سومین سال متوالی تفاهم نامه مشترکی امضاء کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی اکبر علیمرادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اعلام این خبر گفت: این تفاهم نامه به منظور گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب برای کودکان و نوجوانان استان فی ما بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و شرکت آب و فاضلاب خوزستان به امضاء رسید.
وی افزود: دراین تفاهم نامه برگزاری مسابقات نقاشی، عکاسی، خوشنویسی و داستان نویسی با موضوع فرهنگ مصرف بهینه آب، مراقبت از آب، منابع آب، تصفیه آب، آلودگی آب و حفاظت از آب، آب و ارزش اقتصادی، آب و پرداخت به موقع قبوض، آب و روشهای پرداخت قبوض، آب وآشنایی با سامانه ۱۲۲ در سطح مراکز کانونهای استان مورد تاکید قرار گرفته است.
رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا استان تدارک برگزاری بازدید کارآموزان مراکز کانون‌های استان از فعالیت‌ای امور مشترکین، تأسیسات و آزمایشگاه‌های آب و فاضلاب در شهرهای استان، اطلاع رسانی مناسب برگزاری جشنواره آب از سوی اداره کل کانون پرورش فکری استان و آبفای استان، تأمین بروشور راهکارهای مصارف بهینه آب به منظور آموزش روش‌های صحیح مصرف آب و گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب، توزیع بروشور و اقلام فرهنگی میان کارآموزان را از جمله تعهدات این تفاهم نامه مشترک عنوان کرد.
وی اظهارداشت: در پایان دوره جمع بندی، تهیه گزارش و اعلام نتایج نهایی و لیست برندگان مسابقات در سراسر کانون‌های پرورش فکری استان طبق روال سالهای گذشته انجام و ازنفرات برتر تقدیر خواهد شد.
گفتنی است: مدت تفاهم نامه همکاری بین کانون پرورش فکری و شرکت آب و فاضلاب خوزستان ۳ ماه فصل تابستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز