خبرگزاری کار ایران

با هدف گسترش حراست الکترونیک صورت می گیرد:

برگزاری دومین دوره کارگاه‌های آموزشی حفاظت فیزیکی در آبفای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۵۹۵

تا به‌حال این کلاس‌ها در ۵ شهر استان برگزار شده و سایر ادارات نیز طبق برنامه زمان‌بندی شده ظرف ۳ ماه آینده مورد آموزش قرار خواهند گرفت.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت آبفا خوزستان از برگزاری دومین دوره کارگاه‌های آموزشی حفاظت فیزیکی در ادارات تابعه و تاسیسات آب و فاضلاب استان خوزستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد امجد هدف از ایجاد این کمیته را گسترش حراست الکترونیک و آموزش و ارتقا سطح توان نیروهای حفاظت فیزیکی از طریق برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی به‌منظور پیشگیری از سرقت در ادارات تابعه و تاسیسات آب و فاضلاب اعلام کرد.
وی با بیان اینکه در حال حاظر ۵۳۰ نیروی حفاظت فیزیکی و ۲۰ پرسنل نیروی انتظامی در سطح ادارات آبفا استان فعالیت می‌کنند اظهار کرد: تا بحال این کلاس‌ها در ۵ شهر استان برگزار شده و سایر ادارات نیز طبق برنامه زمان‌بندی شده ظرف ۳ ماه آینده مورد آموزش قرار خواهند گرفت.
دبیر کمیته حفاظت فیزیکی نیز اقدامات انجام شده در این زمینه در مجموعه آبفا را شامل ۷۲ بند عنوان و خاطر نشان کرد: بکارگیری نیروی انتظامی، نصب دوربین‌های مدار بسته، نظارت دقیق بر مراقبت بر حسن جریان حفاظت از مناطق معین از جمله ساختمان‌ها، تصفیه خانه‌ها، مخازن و منابع تأمین آب اقدام لازم در موارد پیشگیری از حریق، سرقت و خرابکاری و یا سایر اتفاقات و حوادثمهم، کنترل ورود و خروج کارکنان و مراجعین، اموال و بازدیدکنندگان، وسایل نقلیه و تطبیق و کنترل لیست اجناس و لوازم با اجناس ورودی و خروجی به شرکت بخشی از این موارد است.
سید حسین شیرمردی، سازماندهی بازرسی و نظارت بر اجرای طرح کنترل و ورود و خروج افراد و اشیاء وسایل نقلیه از تأسیسات و اعلام نظر در زمینه نقل و انتقال و تغییر محل خدمت کارکنان شرکت و طبقه بندی تأسیسات و حفاظت از آن‌ها به منظور جلوگیری از هر گونه نفوذ، اخلال نظم و خراب کاری و انجام اقدامات و پیش بینی‌های لازم به‌منظور جلوگیری از حوادثو سوانح احتمالی را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این کمیته ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز