خبرگزاری کار ایران

فرماندار این شهرستان خبر داد:

مجوز دانشکده باستان شناسی درشوش صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۹۰۸

براساس پیگیری هایی که صورت گرفته، مسئولین دانشگاه شهید چمران اهواز مجوز دانشکده باستان شناسی در شوش را صادر و از بهمن ماه سال جاری نیز دانشجو می پذیرد.

فرماندار شهرستان شوش گفت: براساس پیگیری هایی که صورت گرفته مسئولین دانشگاه شهید چمران اهواز مجوز دانشکده باستان شناسی درشوش را صادر و از بهمن ماه سال جاری نیز دانشجومی پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رضا نجاتی خاطر نشان کرد: امسال ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های استان خوزستان به این شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان شوش با بیان اینکه اعتبارات تخصیص داده شد صرف پروژه های نیمه تمام خواهد شد افزود: در بخشی از اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان، شاهد رشد و در بخش هایی نیز کاهش را شاهد بودیم که انتظار می رود با تخصیص اعتبارات جدید، طرح های در دست اجرا در شهرستان به مرحله تکمیل برسد.

رضا نجاتی با اشاره به پیگیری استاندار خوزستان برای ثبت جهانی محوطه تاریخی شوش تاکید کرد: همه امکانات در استان خوزستان و شهرستان برای ثبت جهانی محوطه باستانی شوش بسیج شده است.

وی ازدستگاه ها و نهادهای اجرایی شهرستان شوش خواست با تعامل با یکدیگر بستر لازم برای ثبت جهانی این اثر را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان شوش ازآغاز اجرای فاز اول طرح جامع حرم حضرت دانیال نبی(ع) بااعتبار اولیه ۲۰میلیارد ریال از محل اعتبارات دو درصد نفت خبر داد و گفت: پیمانکار مجری این طرح توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خوزستان مشخص و بزودی شروع بکارخواهدنمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز