خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان تأکید کرد:

تامین پایدار آب آشامیدنی بهداشتی و سالم برای آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۳۵۶

آب آشامیدنی آبادان و آب دریافتی از طرح غدیر باید به گونه ای مدیریت و توزیع شوند که در هیچ منطقه ای شاهد افت فشار و یا قطعی آب نباشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان در بازدید از پروژه های اصلاح شبکه و توسعه آبفای آبادان بر تامین پایدار آب آشامیدنی بهداشتی و سالم شهروندان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عزیزا.. شهبازی در این بازدید خواستار افزایش ظرفیت تولید آب با کیفیت بالا با توجه به افزایش مصرف آب در شهرستان شد.

وی اظهار داشت: آب تصفیه شده در تصفیه خانه های آب آشامیدنی آبادان و آب دریافتی از طرح غدیر باید به گونه ای در شهرستان مدیریت و توزیع شوند که در هیچ منطقه ای شاهد افت فشار و یا قطعی آب نباشیم.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به کاهش بارش باران در سال گذشته و تاثیر آن بر تامین آب آشامیدنی شهرستان گفت: علاوه بر برنامه ریزی مناسب برای تامین آب مورد نیاز، شهروندان نیز باید با صرفه جویی و مدیریت درست مصرف آب، مسوولان را همراهی کنند.

وی به اصلاح شبکه آبرسانی کوی کارگر اشاره کرد و افزود: پروژه تقویت فشار و تامین آب با کیفیت در مناطق هسته مرکزی شهر آبادان بویژه خیابان امیرکبیر ضروری است.

شهبازی تامین آب آشامیدنی تمام شهروندان را دغدغه مسوولان آبادان بویژه فرمانداری ویژه این شهرستان خواند و اظهار کرد: نظارت ویژه ای بر این امر صورت می گیرد.

گفتنی است در این بازدید توضیحات لازم از سوی مدیر آبفای آبادان در خصوص پروژه های اصلاح شبکه و توسعه آب و فاضلاب و دیگر پروژه های در دست اجرا به فرماندار ویژه آبادان ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز