خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفای خرمشهر:

انشعابات غیر مجاز، هزینه‌های جاری را سه برابر کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۶۳

بیشترین انشعابات غیرمجاز در حاشیه شهر قرار دارد و ساکنین این مناطق به صورت ثبت نشده و غیر مجاز از آب استفاده می‌کنند.

مدیر امور آبفای خرمشهر از وجود ۳ هزار انشعاب غیرمجاز در مناطق فاقد شبکه آبرسانی در شهر خرمشهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پرویز پویانمهر با بیان این مطلب گفت: بیشترین انشعابات غیرمجاز در حاشیه شهر قرار دارد و ساکنین این مناطق به صورت ثبت نشده و غیر مجاز از آب استفاده می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: وجود ۳ هزار اشتراک غیرمجاز در نقاط مختلف شهر هزینه‌های جاری آبفا خرمشهر را تا ۳ برابر افزایش داده و این عامل باعثارائه خدمات مطلوب به مردم خرمشهر را با مشکلاتی مواجه ساخته است.
مدیر امور آبفای خرمشهر نوسان و افت فشار آب در نقاط مختلف شهر و هدر رفت آب و بالارفتن هزینه‌های تولید و توزیع آب در شبکه توزیع شهری را از مشکلات وجود مشترکین غیرمجاز عنوان کرد.
پویانمهر ساماندهی این تعداداشتراک غیرمجاز را نیازمند اصلاح و توسعه شبکه آب در مناطقی که شبکه آب وجود ندارد دانست و گفت: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز اداره آبفا خرمشهر برای تبدیل اشتراک‌های غیرمجاز آمادگی کامل دارد.
مدیر امور آبفای خرمشهر با اشاره به کمبود منابع آب شرب و لزوم مصرف بهینه آب خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از کاهش انشعابات غیر مجاز لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری، فرمانداری و اعضای شورای شهر همکاری‌های لازم در جهت جمع آوری این نوع انشعابات را با اداره آبفا داشته باشند.
گفتنی است در اردیبهشت ماه سال جاری تعداد ۱۹ مورد انشعاب غیر مجاز در خرمشهر شناسایی و به مجاز تبدیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز