خبرگزاری کار ایران

بمنظور تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به مشترکین آبفا صورت گرفت؛

تقویت سامانه تلفنی ۱۲۲ در تمام شهرهای استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۷۶۱

سیستم جدید و تحت وب در این سامانه مدت زمان پاسخگویی، انتظار مشترک، ثبت و ارجاع پرونده به شهرستان را نسبت به سیستم قبلی به شدت کاهش می‌دهد.

مدیر سامانه ۱۲۲ ارتباطات مردمی شرکت آبفا خوزستان بر تقویت و گسترش سامانه تلفنی ۱۲۲ در شهرهای استان تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کوروش حبیب‌پور با بیان این مطلب افزود: سامانه تلفنی ارتباط مردمی ۱۲۲ آبفا خوزستان در ۳۶ شهر استان پاسخگوی سوالات و گزارشات مربوط به اتفاقات حوزه آب و فاضلاب است و به زودی در دیگر شهرهای استان نیز فعال خواهد شد.
وی تلاش برای جلب رضایت بیشتر مردم و رسیدگی به موقع به درخواست‌های مردمی را از اولویت‌های مهم آبفا خوزستان در سال ۹۳ عنوان و خاطر نشان کرد: کار‌شناسان آبفا آماده پاسخگویی به سوالات مشترکان در زمینه‌های مختلف هستند.
حبیب‌پور با بیان اینکه در حال حاضر شرکت آبفا خوزستان بیش از ۶۵۵۸ کیلومتر شبکه آب و ۲۷۶۱ کیلومتر شبکه فاضلاب و بیش از ۵۷۵ هزار اشتراک آب و نزدیک به ۱۸۸ هزار اشتراک فاضلاب را در اختیار دارد، اذعان داشت: با بهره گیری از سیستم جدید و تحت وب در این سامانه مدت زمان پاسخگویی، انتظار مشترک، ثبت و ارجاع پرونده به شهرستان نسبت به سیستم قبلی به شدت کاهش یافته و این اقدام به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکین استان صورت گرفته است.
وی ضمن قدردانی از مردم استان به خاطر همکاری با این سامانه و گزارشات به موقع به این مرکز که باعثتسریع در کار و جلوگیری از هدر رفت آب شده‌اند، اظهار داشت: این سامانه پل ارتباطی مردم و شرکت آبفا خوزستان است و کارکنان و مدیران این شرکت خود را در مقابل مردم پاسخگو می‌دانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز