خبرگزاری کار ایران

به منظور بهینه سازی مصرف آب:

کنتورهای آب با همکاری مردم ساماندهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۲۷۷

ادارات آبفا شهرستان‌ها در حال تعویض کنتورهایی با عمر بیش از ۱۰ سال در خوزستان هستند.

معاونت مشترکین آبفا خوزستان از ساماندهی کنتورهای خراب مشترکان با همکاری مردم استان در سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا عقیلی با اشاره به اینکه ساماندهی نزدیک به ۲۳ هزار کنتور خراب از اهداف کلان شرکت برای رسیدن به وضعیت مطلوب شبکه است، اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۱۶ هزار کنتور خراب در سطح شهرهای خوزستان تعویض شد که این اقدام در کاهش پرت آب استان تاثیر به‌سزایی داشته است.
وی با تاکید بر اینکه سال گذشته، هدف گذاری کلان آبفا خوزستان در زمینه تعویض کنتورهای خراب تحقق یافت، اذعان داشت: هم اکنون در شهرهای شمالی استان نه تنها تمامی کنتورهای خراب تعویض شده‌اند بلکه ادارات آبفا این شهرستان‌ها در حال تعویض کنتورهایی با عمر بیش از ۱۰ سال هستند.
عقیلی با بیان اینکه طرح تعویض کنتورهای خراب از شهرهای شمالی خوزستان با تعداد مشترکین بیشتر آغاز شده و در حال حاضر تعویض کنتورهای خراب در دیگر شهرهای استان ادامه دارد، ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی انجام شده تمامی کنتورهای خراب در سال جاری تعویض و از رده خارج می‌شوند.
وی تعداد مشترکان آب در شهرهای خوزستان به جز اهواز را ۵۷۵ هزار نفر اعلام کرد و بیان داشت: تبدیل انشعاب غیر مجاز به مجاز و تعویض کنتورهای خراب از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توان برای مقابله با هدر رفت آب انجام داد.
معاونت مشترکین آبفا خوزستان ارائه خدمات به مردم را منوط به دارا بودن حق اشتراک دانست و افزود: بر اساس قانون، شرکت آب و فاضلاب موظف به ارائه خدمات به کسانی است که در قالب مشترک مجاز شناخته شده‌اند و نزد این شرکت پرونده دارند و در قبال کسانی که به طور غیر مجاز از منابع مختلف آب برداشت می‌کنند هیچ تعهدی ندارد و مطابق قانون با آنان برخورد خواهد شد، لذا درخواست ما از همه کسانی که تا کنون به هر دلیل مشترک نشده‌اند این است که جهت ارتقاء و مطمئن بودن از سلامت آب نسبت به مجاز کردن انشعاب خود اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز